וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצפון אירלנד יבקש מאופ"א לקיים דקת דומייה לזכרו של האוהד

מותו של רוג'רס הותיר את מולדתו בתדהמה ובהתאחדות מבקשים לחקור סיבות מותו לעומק, סטיבן דיוויס נפרד: "המחשבות שלי נתונות למשפחתו וחבריו". יו"ר ההתאחדות האנגלית תוקף את אופ"א: "אלפי אוהדים שלנו התנהגו למופת"

AP

בווידאו: האלימות ברחובות מארסיי

מותו של אוהד נבחרת צפון אירלנד, דארן רוג'רס, עורר סערה במולדתו בצל קרבות האוהדים הפוקדים את צרפת. רוג'רס נפל מהטיילת בניס, נפל על ראשו על חוף סלעי בגיל 25 כאשר המשטרה בצרפת עדיין חוקרת את נסיבות מותו כאשר ההערכה היא כי היה מדובר בתאונה שנגרמה משתייה רבה של אלכוהול.

עוד בנושא:
המסקנות ממשחק הבכורה של נבחרת ספרד
הג'וקר של אנטוניו קונטה ונבחרת איטליה

היום (שלישי) בחר דארן מקדונלד, שבילה עם רוג'רס ביום ראשון לפני מותו, לספר על הרגעים האחרונים: "דארן בילה איתנו את כול היום. הוא הייתה דמות תוססת ומלאת חיים ואף עצם בגופו לא הייתה רעה. חיכינו למשחק הזה 30 שנה, אך לא האמנו שמשהו כזה יקרה לאחד האוהדים שלנו. הוא היה חבר וזה רגע כואב, שקשה לי להתאושש ממנו". איאן תומפסון, ששהה עם השניים, הוסיף: "הוא הסתדר עם כולם, גם עם קהל האוהדים הפולני. זה כל כך הרסני לדעת שאוהד יכול לאבד את חייו בעקבות משחק כדורגל".

בינתיים, בצפון אירלנד מעוניינים לחקור את הנושא לעומק. מנכ"ל ההתאחדות המקומית, פטריק נלסון, פירט: "ננסה לברר עם אופ"א אם אפשר לקיים דקת דומייה לפני המפגש מול אוקראינה בשילוב לסרטים שחורים". קפטן הנבחרת, סטיבן דיוויס, נפרד מרוג'רס בחשבון הטוויטר: "כל כך עצוב לי להתעורר לחדשות הטראגיות לפיהן אוהד של צפון אירלנד מת בניס. המחשבות שלי נתונות למשפחתו וחבריו". המקום ממנו נפל רוג'רס הפך למוקד עלייה לרגל עבור אוהדי צפון אירלנד מיום ראשון.

אוהדי נבחרת צפון אירלנד נפרדים מדארן רוג'רס. GettyImages
אוהדי צפון אירלנד נפרדים מרוג'רס/GettyImages

בינתיים, בממלכה מדווחים כי ההתאחדות האנגלית זועמת על ראשי אופ"א בעקבות המהומות במארסיי. היו"ר, גרג דייק, העביר פנייה לראשי הוועדה המארגנת לפיה ההאשמות נגד קהל האוהדים האנגלי הן מופרכות.

"המעורבות של הקהל האנגלי הייתה מצומצמת בבירור וההאשמות נגדן מאכזבות. הגיע הזמן שיכירו בזה שעשרות אלפי אוהדים אנגלים התנהגו למופת". הדברים של דייק הגיעו בעקבות החשדות לפיהן נבחרת שלושת האריות ורוסיה יורחקו מהטורניר אם האלימות תימשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully