וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "חפץ חשוד הוטמן בסטאד דה פראנס לקראת שבדיה - אירלנד"

סערה ראשונה ביורו 2016. בתקשורת האנגלית מדווחים כי קיים חשש ממתקפת טרור על האצטדיון בעיר האורות. שתי הנבחרות עדיין לא קיבלו אישור לדחיית המפגש ב-19:00. ההרכבים פורסמו

AP

בווידאו: המהומות בין קהל האוהדים במארסיי

החשש הגדול של השלטונות הצרפתים לקראת יורו 2016 קיבל היום (שני) תפנית משמעותית. באנגליה מדווחים כי לפני המפגש בין שבדיה לאירלנד, במסגרת בית ה', הוטמן חפץ חשוד בסטאד דה פראנס. המפגש שיפתח את 'בית המוות' תוכנן לשעה 19:00 (שעון ישראל), אך עדיין לא בטוח שהוא יצא לדרך כמתוכנן.

שתי הנבחרות עדיין לא עודכנו בנוגע לדחייה אפשרית של המשחק או על העבודה כי החפץ החשוד יצא משטחי האצטדיון. כזכור, צרפת הייתה חלק ממתקפת טרור חסרת תקדים במהלך בנובמבר 2015 במהלכה נהרגו 129 אנשים, 352 אנשים ו-99 פצועים קשה. המתקפה האחרונה כללה שבעה מוקדים שונים ולפני שריקת הפתיחה של היורו התפרסמו מספר אזהרות אודות הגעה לצרפת בשל החשש מאירועי טרור.

אוהדי נבחרת שבדיה לצד כוחות אבטחה בפריס. רויטרס
כוחות אבטחה בפאריס/רויטרס

בינתיים, פורסמו ההרכבים לקראת המשחק. הכוכב הגדול של הנבחרת השבדית, זלאטן איברהימוביץ', כמובן בפנים כשגם קים קלסטרום הוותיק בפנים. שיין לונג יפתח אצל האירים כשגם ג'ונתן וולטרס יעלה ב-11.

נבחרת שבדיה: אנדראס איז'סון, מיקאל לוסטיג, ויקטור לינדלוף, אנדראס גרנקוויסט, מרטין אולסון, אמיל פורסברג, קים קלסטרום, סבסטיאן לארסון, אוסקר לויצקי, מרכוס ברג, זלאטן איברהימוביץ'.

נבחרת אירלנד: דארן רנדולף, שיימוס קולמן, קירן קלארק, ג'ון אושיי, רובי בריידי, ווס הולהאן, גלן ווילן, ג'יימס מקארת'י, ג'ף הנדריק, ג'ונתן וולטרס, שיין לונג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully