וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אצ'יץ': "השער של מודריץ' - קסום", מודריץ': "היינו טובים יותר"

בקרואטיה חגגו את ה-0:1 על טורקיה בפתיחת בית ד' ביורו 2016. טרים נותר מאוכזב: "לא ניצלנו הזדמנויות להבקיע, הגיע הזמן שנפיק לקחים בפתיחה של טורנירים", וגם הסנסציה של בורוסיה דורטמונד

מערכת וואלה!

בווידאו: יורו 2016, פרק 1

נבחרת קרואטיה פתחה היום (ראשון) את בית ד' של יורו 2016עם 0:1 על נבחרת טורקיה בפארק דה פרינס. לוקה מודריץ' הנהדר ניצח על החבורה של אנטה צ'אצי'יץ' ועם ביצוע אדיר בדקה ה-41, שיגר פגז לרשת הטורקית עם יריב ראוי לביצוע של דימטרי פאייה ממשחק הפתיחה. למזלו של קשר ריאל מדריד, שנבחר לשחקן המצטיין, השער שלו נשמר עד לסיום וחתם הופעה פושרת מצד הבחורים של פאתיח טרים.

הטורקים הצליחו לאיים רק פעמיים על המסגרת של דניאל סובאשיץ'. קרואטיה תפסה באופן זמני את המקום הראשון עד למשחקה של נבחרת ספרד מול נבחרת צ'כיה. הטורקים ינסו להתאושש מול אלופת אירופה המהכנת, קרואטיה תנסה לעשות צעד לקראת השלב הבא מול הצ'כים.

seperator

המספרים

* הכניסה של אמרה מור הפכה אותו לשחקן הצעיר ביותר בטורקיה באליפות אירופה והשביעי הצעיר ביותר בתולדות הטורניר.

* השער של לוקה מודריץ' הוא ה-26 בהיסטוריה של שחקן ריאל מדריד. הבלאנקוס מדורגים רק במקום השני כאשר באיירן מינכן מובילה עם 28 כובשים שונים.

* מדובר בניצחון השני בהיסטוריה בין שתי הנבחרות באליפות אירופה. הראשון היה ב-1996, הטורקים הצליחו לסחוט 1:1 ב-2008.

* המאזן החלש של הטורקים נמשך. מדובר בשבעה משחקים רצופים בהם קרואטיה רשמה חמישה ניצחונות ורק שתי תוצאות תיקו.

* טורקיה עדיין לא רשמה ניצחון במשחק פתיחה של טורניר יורו.

לוקה מודריץ' שחקן נבחרת קרואטיה. GettyImages
ביצוע מרהיב. מודריץ'/GettyImages
אמרה מור שחקן נבחרת טורקיה מחליף את ג'נק טוסון. רויטרס
היסטוריה מקומית. אמרה מור/רויטרס

הציטוטים

מודריץ', שהצטיין, התייחס לקרב הפרטי במרכז המגרש מול קשר ברצלונה: "ארדה טוראן הוא שחקן מעולה, אבל אנחנו ניצחנו כי היינו טובים יותר מהטורקים".

צ'אצ'יץ': "היה לנו משחק טוב ושלטנו בקצב לאורך 90 הדקות. גם שלא הצלחנו להשיג את השער השני כדי להבטיח את הניצחון לא נלחצנו. השער של מודריץ' היא קסום, היינו צריכים ביצוע כזה. זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו בתקופה האחרונה והניצחון הגיע לנו".

טרים: "פגשנו נבחרת קשה, אבל אני מאמין שאם נעבור את שלב הבתים נגיע רחוק. קרואטיה היא נבחרת מוכשרת מאוד, והיא תעשה צרות לכל נבחרת. היה לנו הזדמנויות להבקיע ולא ניצלנו אותן. לאורך השנים אנחנו מתקשים לפתוח את הטורנירים בניצחון והגיע הזמן שנסיק מסקנות. איבדנו יותר מדי כדורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully