וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א הזהירה את אנגליה ורוסיה: אם האלימות תימשך, תורחקו מהיורו

לאחר שסעיפי האישום נגד רוסיה פורסמו, טען שר הספורט הרוסי: "הסיפור על האלימות במארסיי נופח". שני אוהדים אנגלים במצב קריטי. ממשלת צרפת אסרה על מכירת אלכוהול באזור האצטדיונים

צילום מסך

אופ"א הגיבה היום (ראשון) לעימותים הקשים שהתחוללו אמש ברחובות מארסיי בצרפת בין אוהדי אנגליה ורוסיה. הוועדה המארגנת של אופ"א העבירה אזהרה רשמית לנבחרות רוסיה ואנגליה, לפיה אם האלימות של מחנות האוהדים תימשך, הנבחרות הללו יורחקו מהמשך המשחקים בטורניר.

אופ"א מתכננת להעניש את התאחדות הרוסית, כאשר היום פורסם כי סעיפי האישום נגד הרוסים יהיו בגין התפרעות הקהל, התנהגות גזענית והדלקת זיקוקים, כאשר ההודעה צפויה לצאת ביום שלישי. כרגע אין אישומים נגד ההתאחדות האנגלית. הרוסים צפויים לקבל קנס כספי גבוה.

בתוך כך, ממשלת צרפת הודיעה היום (ראשון) כי לא תאפשר מכירת אלכוהול באזור האצטדיונים.

האירועים האלימים בין מחנות האוהדים החלו כבר בבוקר היום השני של הטורניר, אך הגיעו לשיאם לפני המשחק בין הנבחרות, וגם בסיומו. במהלך המהומות נפצעו עשרות אוהדים, כולל שני אוהדים אנגלים שמאושפזים במצב קריטי. באנגליה מדווח כי כ-20 אוהדים אנגלים טופלו בבית החולים. למעלה מ-30 נעצרו.

שר הספורט הרוסי ויטלי מוטקו הגיב על הנושא. "לא קרה שום דבר", אמר השר. "ניפחו את הסיפור יותר מדי. פשוט הגזימו. למעשה, הכול בסדר כאן בצרפת. עם סיום המשחק, האנגלים היו מאוכזבים מהתוצאה, אך בסופו של דבר לא היה כלום. הארגון היה לוקה בחסר. חשוב היה להפריד בין מחנות האוהדים".

"לא היה שום עימות", אמר ראש חוג האוהדים הרוסי, אלכסנדר שפריגין. "האוהדים האנגלים פשוט קמו, והחלו לברוח. לא היו מכות, השוטרים עמדו ביציעים ועשו את העבודה שלהם. הכול בסדר".

עוד בנושא
יורו 2016: עימותים אלימים במארסיי, דיווח: שני אוהדים מאנגליה במצב קריטי
מהומות אחרי המשחק במארסיי: "אוהדים אנגלים נמלטו על נפשם"
יורו 2016: אנגליה ורוסיה נפרדו ב-1:1 דרמטי במארסיי

AP

כבר מהיום הראשון של הטורניר החלו עימותים אלימים ומהומות בין מחנות האוהדים, כאשר השיא הגיע לפני המשחק בין אנגליה ורוסיה (1:1). שעות לפני המפגש החלו המהלומות שכללו השלכת חפצים ובקבוקים. המשטרה הצליחה להשתלט ברמה מסוימת על המתרחש, כאשר עצרה חלק מהאוהדים ופיזרה גז מדמיע. על פי חלק מהדיווחים בתקשורת האנגלית, אוהד אנגלי בשנות ה-50 לחייו, הובהל לבית החולים במצב קריטי והוא נאבק על חייו. אוהד נוסף נפצע קשה בראשו וגם הוא במצב קריטי, כך על פי התקשורת האנגלית.

האוהדים האנגלים היו אחראים לחלק גדול מהמהומות, אך לתקריות היוצאות דופן נראה כי אחראים האוהדים הרוסים. על פי עדויות, מאות חוליגנים רוסים הגיעו מצויידים בסכינים ואלות במטרה ברורה לכיוון האוהדים אנגלים. מספר עיתונים בצרפת דיווחו כי עשרות חוליגנים צרפתים הצטרפו לקבוצת ה'אולטראס' של הרוסים, וחברו אליהם נגד האוהדים האנגלים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

התקשורת באירופה, כצפוי, הבליטה את האירועים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully