וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויילס מגנה על הכבוד הבריטי, בייל סוגר מעגל ומה הקשר לפלה?

הוולשים ניצחו את סלובקיה ועשו מה שאנגליה וסקוטלנד מעולם לא הצליחו לעשות, הסלובקים שוב סופגים מהכוכב הענק ("רגע היסטורי למדינה") ודודה בעקבות האגדה הברזילאית. כל המספרים

שחקן נבחרת ויילס גארת' בייל. GettyImages
שוב מול סלובקיה. בייל/GettyImages

שביעות רצון נרשמה בקרב נבחרת ויילס שגברה הערב (שבת) 1:2 על סלובקיה במשחק הראשון במסגרת בית ב' של יורו 2016 בסטאד דה בורדו. גארת' בייל הנהדר היה ראשון למצוא את הרשת בכדור חופשי כבר בדקות הפתיחה, אונדריי דודה איזן פחות מדקה לאחר שנכנס כמחליף אך האל רובסון-קאנו דאג לשלוש נקודות עבור הוולשים, שמדורגים ראשון בבית לפחות עד המשחק בין אנגליה לרוסיה שייערך בהמשך. במחזור הבא הנבחרת של בייל תפגוש את אנגליה ואילו הסלובקים יחפשו נקודות ראשונות מול רוסיה.

seperator

המספרים:

* גארת' בייל הוא השחקן החמישי של ריאל מדריד שכובש בהופעת הבכורה שלו בטורנירי יורו. קדמו לו אמנסיו אמארו (1964), מיצ'ל (1988), אמיליו בוטראגניו (1988) ופפה (2008).

* איזו סגירת מעגל: השער הראשון של גארת' בייל במדי נבחרת ויילס היה נגד... סלובקיה. איך הוא נכבש? בבעיטה חופשית. זה היה באוקטובר 2006.

* גארת' בייל הוא הבריטי הראשון בהיסטוריה שכובש שער בבעיטה חופשית ישירה בטורניר יורו.

* האחרון שהכניע את נבחרת ויילס בטורניר גדול לפני שאונדריי דודה עשה את זה הערב, היה לא אחר מאשר פלה. הוא עשה את זה במונדיאל 1958.

* אונדריי דודה כבש 52 שניות לאחר שנכנס. זהו השער המהיר ביותר שנכבש על ידי מחליף ביורו מאז חואן ואלרון הספרדי שעשה זאת 39 שניות לאחר שעלה מהספסל ביורו 2004 מול רוסיה.

* ארון ראמזי היה מעורב בשלושה שערים בשלושת משחקיה האחרונים של ויילס (שני שערים ובישול).

* שער הניצחון של האל רובסון-קאנו היה השער הראשון במשחק רשמי של ויילס שלא נכבש על ידי בייל או ראמזי מאז אוקטובר 2014.

* ויילס היא הנבחרת הבריטית הראשונה שהצליחה לנצח במשחק הפתיחה שלה ביורו. אנגליה (8 פעמים) וסקוטלנד (פעמיים) כשלו בכל ניסיונותיהן בעבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
האל רובסון-קאנו נבחרת ויילס חוגג. רויטרס
לא רק בייל וראמזי. רובסון-קאנו/רויטרס

הציטוטים:

כובש השער הראשון גארת' בייל: "זה היה כמו משחק בית. האוהדים שלו הכי טובים בעולם. זה רגע היסטורי עבור המדינה שלנו. זה לא משנה מי מבקיע את השערים, הדבר החשוב הוא שהשגנו את שלוש הנקודות ונתנו לאוהדים סיבה להריע. עשינו את העבודה ועכשיו צריך גם בשני המשחקים הבאים, נמשיך להלחם. כשהמחליפים נכנסים הם צריכים להשפיע ורובסון-קאנו עשה את זה מושלם".

מאמן סלובקיה יאן קוזאק: "כמובן שכל הפסד הוא לא נעים, בעיקר ביורו. ידעתי שמי שתכבוש ראשונה תקבל יתרון גדול. לוויילס יש הגנה מאורגנת וטובה. אחרי שספגנו לא הנענו את הכדור בנוחות ואיבדנו שליטה, אבל במחצית השנייה עשינו את המיטב והשוונו. לקראת הסוף שתי הנבחרות הלכו על ניצחון, היה משחק פתוח ולהם היה קצת יותר מזל".

איש המשחק ג'ו אלן: "אני עוד לא מעכל. אנחנו מאוד גאים להשיג שלוש נקודות. ברור לנו שהדרך עוד ארוכה אבל אנחנו מתכוונים להנות מהרגע".

"המסר היה שאם מפסידים זה לא סוגר כלום", הוסיף, "וגם עכשיו כשניצחנו זה לא אומר שעלינו. הפוקוס שלנו הוא לוודא שלא נכנס לשאננות לקראת שני המשחקים הבאים ולבוא באותה גישה. כל פעם שבייל עולה על המגרש הוא עושה את העבודה. אנחנו גאים שהוא מייצג אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully