וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו 2016: עימותים אלימים במארסיי, דיווח: שני אוהדים מאנגליה במצב קריטי

מאות אוהדים של אנגליה ורוסיה חוללו מהומה אדירה לפני המשחק בין השתיים. עדי ראייה סיפרו: "גדוד של רוסים צעד לכיוון האנגלים עם סכינים ובקבוקים". צפו בסרטונים הקשים מזירת הקרב

צילום מסך

עימותים קשים בין אוהדי נבחרת אנגליה לאוהדי נבחרת רוסיה היום (שבת) במארסיי. שעות לפני ההתמודדות בין הנבחרות במחזור הראשון של בית ב' ביורו 2016, מאות אוהדים התעמתו ברחובות העיר, השליכו בקבוקים וחפצים והחליפו מהלומות. המשטרה המקומית השתלטה על המהומה אחרי דקות ארוכות, בין היתר אחרי שפזרה גז מדמיע.

הרשתות החברתיות התמלאו הערב בדיווחים וסרטונים מכמה זירות ברחבי מארסיי. על פי חלק מהדיווחים בתקשורת האנגלית, אוהד אנגלי בשנות ה-50 לחייו, הובהל לבית החולים במצב קריטי והוא נאבק על חייו. אוהד נוסף נפצע קשה בראשו וגם הוא במצב קריטי, כך על פי התקשורת האנגלית.

עוד בנושא:
50 שנה במדבר, 500 ליטרים של בירה: צפו במופע של אוהדי אנגליה
אוהדי אנגליה התפרעו גם הלילה, שרפו חנויות והשליכו בקבוקים
הודג'סון: "חשוב לנו שהקהל בבית יהנה", רוני: "רוצים להתחיל"

שליח BBC לצרפת, שנכח באיזור המהומות דיווח על בקבוקים שנזרקים "כל כמה דקות" ותיאר את המצב כ"די מפחיד". לדבריו הוא היה עד לאוהדים אנגלים ש"נגררים מהמקום על ידי השוטרים" לצלילי סירנות שנשמעות באיזור הכיכר המרכזית במארסיי.

קצין המשטרה המקומי לורן נונז אמר: "המשטרה התערבה בעימות בין אוהדי אנגליה, רוסיה וצרפת". מספר עיתונאים בריטים טענו ברשתות החברתיות כי האשמה היא על כנופיות רוסיות שהגיעו לעיר על מנת לחפש אלימות.

האוהדים האנגלים עוררו מהומות במארסיי כבר אתמול, אבל הפעם נראה שמדובר בתקריות חריגות במימדיהן. על פי עדויות שהגיעו לתקשורת הבריטית, מאות חוליגנים רוסים הגיעו "מאורגנים" לקרב של ממש, כשבידיהם סכינים ואלות.

אוהדים אנגלים שהיו במקום סיפרו ל"דיילי מייל: "חבורה של רוסים הגיעה משום מקום. הם הגיעו מאורגנים למהומה. היה גדוד של אוהדים רוסים שפשוט צעד לכייון האנגלים. זה היה מטורף. הם התחילו לחבוט באוהדים אנגלים וזרקו עלינו מכל הבא ליד; כסאות, בקבוקים. להרבה מהם היו סכינים".

עימותים בין אוהדי נבחרת אנגליה למשטרה במארסיי. רויטרס
הבלגן מסרב להירגע. העימותים במארסיי/רויטרס
אוהדי נבחרת אנגליה מתפרעים, חוליגנים, יורו 2016. GettyImages
עשן במארסיי/GettyImages
אוהדי נבחרת אנגליה מתפרעים, חוליגנים, יורו 2016. Carl Court, GettyImages
יומיים קשים/GettyImages, Carl Court

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully