וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה - איטליה: הזאר כשיר ויפתח, פלה ודה רוסי בהרכב של קונטה

הקפטן הבלגי יוכל לעמוד לרשותו של מארק וילמוטס שדרוך לקראת המפגש עם האיטלקים (ב', 22:00, ערוץ 2): "ההרכב נקבע לפני ארבעה ימים". קונטה ישאיר את מוטה וזאזה מחוץ להרכב ויקווה להפתיע

מחזור 1מחצית13/06/2016
בלגיה
    0
      איטליה

      החדשות

      בלגיה:

      המחנה הבלגי עסק במהלך כל סוף השבוע בשאלת כשירותו של אזן הזאר, שלא התאמן ביום שישי בשל פציעה בכף הרגל. למרות הפציעה, ההערכות הן שהזאר ישחק ביום שני במשחק בסטאד דה ליון. שחקן נוסף שהיה פצוע בתקופה האחרונה ועומד לרשותו של מארק וילמוטס, הוא תומאס ורמלן בלמה של ברצלונה. כמו בגביע העולם האחרון, בלגיה נחשבת לאחת המועמדות הבולטות להגיע לשלבים המאוחרים בטורניר, וכדי לא להסתבך בבית המוקדם, יהיו חייבים לנצח את האיטלקים.

      איטליה:

      מאמן נבחרת איטליה, אנטוניו קונטה, שיצטרף לצ'לסי אחרי יורו 2016, זנח את הרעיון שבו האמין, לשחק בצורה ההתקפית ביותר נגד בלגיה. ההחלטה המפתיעה ביותר היא הצבתו של מתאו דרמיאן בהרכב בעמדת הקשר השמאלי, ואילו דניאלה דה רוסי יחליף בהרכב את תיאגו מוטה. אדר וגרזיאנו פלה צפויים להיות הצמד שיוביל את ההתקפה האיטלקית על חשבונם של סימונה זאזה וצ'ירו אימובילה שיפתחו על הספסל.

      נבחרת איטליה דניאלה דה רוסי. GettyImages
      יפתח על חשבון מוטה? דה רוסי/GettyImages

      הציטוטים:

      מאמן נבחרת בלגיה, מארק וילמוטס: "אנחנו נגיב לפי מה שהאיטלקים יעשו מבחינה טקטית, אבל ההרכב נקבע לפני שלושה או ארבעה ימים כבר, וגם השחקנים יודעים מי פותח. איטליה היא יריבה מסוכנת מאוד, ויהיה משחק טקטי, יש הרבה מאוד סימני שאלה לגבי ההרכב שלהם. הם יכולים לשחק בכמה סוגי הרכבים. הבסיס שלנו ברור, אנחנו יכולים לסדר את עצמנו לפי כל יריבה. נוכל לשנות את התפקודים על המגרש תוך כדי המשחק".

      קפטן נבחרת בלגיה, אדן הזאר: "יורו 2016 זה טורניר גדול, במיוחד בשבילי, בגלל שזה בבית השני שלי. איטליה? למדנו אותם טוב, אנחנו יודעים שיש להם הגנה טובה מאוד, צריכים למצוא פתרונות כיצד לכבוש. אנחנו מקווים להגיע לגמר, אבל ניקח את זה משחק אחרי משחק. היו לנו כמה משחקים לא טובים בהכנה, אבל גם עשינו דברים טובים. אני מאמין שאני ודה בראונה נמצא אחד את השני, כל אחד מאיתנו יכול לעשות את ההבדל. מכבד מאוד את בופון, הוא זכה בכל כך הרבה דברים, עדיין הוא אחד הטובים שיש".

      מאמן נבחרת איטליה, אנטוניו קונטה: "נילחם על המגרש, אבל לא רק אנחנו, אלא גם הבלגים. הדבר הכי חשוב יהיה איך נבוא בראש, ליישם את מה שביצענו באימונים. כשאתה משחק טורניר מהסוג הזה, ומרגיש שיש מדינה שלמה מאחוריך, אז יהיו 46 לוחמים במגרש, 23 מכל נבחרת. בלגיה היא בין הנבחרות הפייבוריטיות בטורניר, יש להם חולשות, אבל זה לא נכון שההגנה שלהם לא טובה".

      שוער נבחרת איטליה, ג'יאנלואיג'י בופון: "אני לא יודע אם איטליה נחלשה בשנים האחרונות, הרבה שחקנים בנבחרת הזאת לא שיחקו בטורניר מהסוג הזה, אז מחר הם יבואו בטירוף, ועם אומץ להראות מה הם יודעים על המגרש".

      sheen-shitof

      עם הנחה בלעדית

      השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

      בשיתוף HairMax
      מארק וילמוטס מאמן נבחרת בלגיה (משמאל) עם דריס מרטנס. רויטרס
      קבע את ההרכב כבר באמצע השבוע. וילמוטס/רויטרס

      חמשת המשחקים האחרונים:

      בלגיה

      בלגיה - איטליה 1:3 (ידידות)
      פורטוגל - בלגיה 1:2 (ידידות)
      שוויץ - בלגיה 2:1 (ידידות)
      בלגיה - פינלנד 1:1 (ידידות)
      בלגיה - נורבגיה 2:3 (ידידות)

      איטליה

      איטליה - רומניה 2:2 (ידידות)
      איטליה - ספרד 1:1 (ידידות)
      גרמניה - איטליה 1:4 (ידידות)
      איטליה - סקוטלנד 0:1 (ידידות)
      איטליה - פינלנד 0:2 (ידידות)

      seperator

      המספרים:

      * שתי הנבחרות קיימו עד היום 21 מפגשים. המאזן: 13 ניצחונות לאיטליה, ארבעה לבלגיה, ארבע תוצאות תיקו.

      * במפגשים רשמיים: שני ניצחונות לאיטליה, אחד לבלגיה, שתי תוצאות תיקו.

      * המפגש האחרון היה משחק ידידות בנובמבר 2015, הערב בו אירעו פיגועי הטרור בפריס. בלגיה ניצחה אז 1:3 משערים של ורטונגן, דה בראונה ובטשוואי, שהפכו יתרון מוקדם של קנדרבה. ארבעה ימים לאחר מכן, בלגיה הייתה אמורה לארח את ספרד לעוד משחק הכנה, אך המפגש הזה בוטל בגלל ההתרעות בבריסל.

      * הנבחרות נפגשו בשלב הבתים ביורו 2000, במשחק שנערך בבריסל. איטליה ניצחה 0:2 משערים של טוטי ופיורה. אגב, במשחק ההוא שיחקו מאמני שתי הנבחרות, אנטוניו קונטה האיטלקי ומארק וילמוטס הבלגי.

      * וילמוטס הכניע את ג'יג'י בופון במשחק ידידות בין הנבחרות בנובמבר 1999, בו בלגיה ניצחה בלצ'ה 1:3.

      * הן נפגשו גם בשלב הבתים ביורו 1980, ברומא, ואז זה הסתיים ב-0:0.

      * בלגיה לא רשמה ניצחון במשחק רשמי על איטליה מאז 1972.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: מארק קלאטנברג (אנגליה)
      אצטדיון: פארק אולימפיק, ליון

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully