וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 שנה במדבר, 500 ליטרים של בירה: צפו במופע של אוהדי אנגליה

אורן יוסיפוביץ, מארסיי

11.6.2014 / 12:01

האוהדים האנגלים - מאמינים, מעורפלים וצמאים - השתלטו על רצועת הנמל של מארסיי. בדרך לעוד התפרעות המונית, אורן יוסיפוביץ, שליח וואלה! ספורט ליורו 2016, שאל אותם מדוע הפעם זה כן יקרה?

צילום: אורן יוסיפוביץ, עריכת וידאו: אביב אירגז

כמה שעות לפני שהאוהדים האנגלים מחריבים פאב, הכול נראה הכי יפה ונשמע הכי יפה שיש. הטורניר אמנם נפתח בפריז, אבל האינגלישמן כבשו את מארסיי כמו שהם יודעים. ביומיים האחרונים הסדר הוא אותו סדר. בצהריים כבר מתחילים עם הכוסות של הליטר - זה לא אומר שזה המשקה הראשון שנכנס להם בגרון.

הפייבוריט הוא ג'יימי ורדי. בין כל שירי אנגליה ובריטניה הכלליים, הוא זוכה למירב התשואות האישיות. היחס לחלוץ לסטר->ארסנל מדהים. אין שני לו, אין גם שלישי. גם המחירים באיזור המתויר של מארסיי התאנגלו בהתאם. אם לפני שלושה ימים היית מוצא יין ב-3.5 יורו, אתמול בירה נסחרה ב-7.5, וכוס הליטר שלהם ב-15 יורו.

את ארוחת הערב אכלתי במסעדת דגים שורצת באס, צ'יפס ואנגלים. בתוך דקות הגיעו כ-10 פרמיירליגים - אוהדי בריסטול סיטי, אברטון, איפסוויץ' - וכולם דיברו על קווין ויקטוריה. פאב שנמצא בקצה השני של אותו הרחוב, אותו הם הפכו לפאב הבית. "זה מרגיש כאילו שינו את השם של המקום רק בשבילנו", אמר אוהד בריסטול סיטי. אוהדת אחת קשרה דגל אנגליה לעמודים שתומכים במסעדה, ושיכור חביב פלוס ליטר שעבר במקום כעס: "איך אוריד את זה? אני אפילו לא מסוגל לקשור לעצמי את השרוכים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אוהדי נבחרת אנגליה במארסיי לקראת היורו. AP
מוכנים לחגיגה הגדולה. אוהדי אנגליה/AP

הנבחרת האנגלית הזו צעירה במיוחד - לפי "הגארדיאן" הגיל הממוצע של הבחורים של הודג'סון עומד על 26.6 שנים. תחסירו את הנתון מ-2016, ותקבלו ששחקן נבחרת ממוצע נולד קצת לפני שוודל ופירס החמיצו פנדלים מול מערב גרמניה בדלה אלפי של 1990. מונדיאל 1966 הוא בכלל זיכרון רחוק, ובלי קשר להאם עבר הכדור את הקו או לא, מבחינת הסגל הנוכחי מדובר בפרה היסטוריה. כמו השחקנים, גם האוהדים. הגיל הממוצע צעיר מאוד, הדם שתוי מאוד ומהעשים בריטיים מאוד. אבל לפני שהשוטרים הגבירו נוכחות והכיסאות הוטחו אל עבר הקיר, אלו היו כמה שעות מבדקות מאוד עם האוהדים הכי מסורים ומיוסרים ביבשת.

שני שירים אהבתי במיוחד לפי הביצועים אמש:

1.

"Don't take me home please, don't take me home, I just don't wanna go to work.
"I wanna stay here and drink all ya beer, please don't take me home

2.

There were 10 German bombers in the air,
There were 10 German bombers in the air,
There were 10 German bombers, 10 German bombers,
10 German bombers in the air.

And the RAF from England shot 1 down,
And the RAF from England shot 1 down,
And the RAF from England, RAF from England,
The RAF from England shot 1 down.
There were 9 German bombers in the air…


ובין שיר ללגימה, שאלתי כמה אוהדים בקווין ויקטוריה את השאלה הזהה - למה הפעם כן? למה שזה יקרה ב-2016, אחרי 50 שנה במדבר? הנה התשובות שלהם, עם ד"ש מיוחד ללסטר, הפועל באר שבע ויא אללה של ראשון לציון.

צפו בקטע.

orenjos@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully