וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת מתמודדת עם השביתות, עימותים עם אוהדים אנגליים במארסיי

ארגוני העובדים במדינה שמארחת את היורו מאיימים להפריע לחגיגות. ראש ההמשלה ואלס: "כולם צריכים לגלות אחריות ופטריוטיזם". צפו: המשטרה נאלצה להשתמש בגז מדמיע כדי לפזר את המהומות

צילום: רויטרס, עריכה: אוהד פיטר

יורו 2016 יחל הערב (שישי) עם משחק הפתיחה בין צרפת לרומניה, אך בינתיים המארחת מוטרדת מדברים שלאו דווקא קשורים בכדורגל. כבר מספר שבועות שבמדינה מתקיימות שביתות של ארגוני העובדים, ששיבשו בין השאר את אספקת החשמל, מאגרי הדלק. תנועת התחבורה הציבורית ואיסוף הזבל, ובנוסף מרחף איום של השבתת חברת התעופה 'אייר פראנס' במהלך הטורניר. יתרה מכך, כעת מאיימים העובדים להשבית קווי תחבורה המובילים לאיצטדיונים בהם היורו ישוחק.

"אתייחס לדברים ואם אצטרך לקחת החלטות, אקח", אמר נשיא צרפת פרנסואה הולנד, " תהיו בטוחים שכל השירותים הציבוריים יסופקו ושהמדינה תמלא את חובותיה". גם ראש הממשלת מנואל ואלס התייחס לנושא ואמר: "אני רוצה שהיורו יציג תמונה יפה של צרפת. כולם צריכים לגלות אחריות ופטריוטיזם בזמנים כאלה".

בנושא אחר, מאות אוהדי נבחרת אנגליה התעמתו אמש עם מקומיים מחוץ לבאר במארסיי, שם ייערך משחקה הראשון של נבחרת שלושת האריות מול רוסיה בשבת, עד לנקודה בה המשטרה נאלצה להתערב באירועים ולפזר את המהומה עם גז מדמיע.

צפו במהומות במארסיי

במקביל התקיים בפריס, לרגלי מגדל אייפל, מופע ענק של הדי ג'יי דיוויד גואטה, שיופיע גם בטקס הפתיחה של היורו. המופע נערך באיזור האוהדים הענק שנבנה לרגל הטורניר המתוכנן להכיל עד 92,000 אנשים ומוצב בו מסך טלוויזיה עצום בגודל 420 מטר רבוע. המופע נחשב בעצם למבחן הרציני הראשון של כוחות האבטחה בעיר כאשר איום הטרור מוסיף לרחף.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
איזור האוהדים מתחת למגדל אייפל, יורו 2016. רויטרס
איזור האוהדים לרגלי מגדל אייפל/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully