וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'יימי ורדי ישהה את החלטתו בנוגע לארסנל עד תום היורו

בממלכה טוענים שכוכב לסטר נענה לבקשותיו של רוי הודג'סון ויתרכז בשבועות הקרובים אך ורק בנבחרת אנגליה: "ארסנל תצטרך להחליט האם לחכות לו או לחפש רכש אחר". דני רוז יפתח מול רוסיה

מערכת וואלה!

בווידאו: נבחרת החלומות של וואלה! ספורט ביורו

ג'יימי ורדי יחליט האם להצטרף לארסנל רק בסיום יורו 2016, כך מדווחים היום (שלישי) באנגליה. בממלכה כבר נטען כי כוכב לסטר סיכם בשורות התותחנים ואמור לעבור בדיקות רפואיות עוד השבוע, אך כעת עושה רושם שהחלוץ ייקח צעד אחורה ויתרכז אך רק ואליפות אירופה המתקרבת ובאה.

"ורדי מילא אחר בקשותיו של רוי הודג'סון והחליט להשהות את ההחלטה", נכתב ב"דיילי טלגרף". "ורדי אף הבטיח למאמן שיתמקד באופן מלא רק באנגליה ולא בעתידו המקצועי, בזמן שלסטר וארסנל נאבקות עליו. ארסנל כעת צריכה להחליט האם לחכות לו, אולי אפילו חמישה שבועות אם אנגליה תגיע לגמר, או לנסות לרדוף אחר מטרות אחרות לאורך הטורניר".

ארסנל, שהסכימה לשלם את סעיף השחרור של כוכב לסטר (20 מיליון ליש"ט) קיוותה שתוכל להשלים את העסקה לפני שהוא וחבריו ימריאו ליורו, אולם זה כבר לא יקרה. על הכוונת של התותחנים נמצא גם אלברו מוראטה.

ובאשר ליורו עצמו, עושה רושם שדני רוז יפתח כמגן שמאלי במשחק הפתיחה מול רוסיה, זאת לאחר שריאן ברטרנד החמיץ אימון נוסף בשל פציעה בשוק. גם גארי קייהיל לא הצליח להשלים אימון מלא, ולא ברור האם ייקח חלק בהתמודדות מול הרוסים.

עוד בנושא:

בשבת פורסם: ג'יימי ורדי סיכם את תנאיו בארסנל
לסטר הציעה לורדי חוזה משופר, חבריו מנסים לשכנעו להישאר

חלוץ נבחרת אנגליה ג'יימי ורדי. AP
נמשיך לחכות. ורדי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully