וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטוס: "מצבו של רונאלדו קריטי לנו, אך הוא ישחק גם ב-80% כשירות"

בעקבות החשש אודות מצבו של כוכב ריאל מדריד לקראת יורו 2016, מאמן פורטוגל הסביר: "כולם יודעים כמה הוא חשוב עבורנו", על המטרות: "לספרד היה את תור הזהב שלה, עכשיו התור שלנו"

מערכת וואלה!

בווידאו: 11 השחקנים הטובים ביותר ביורו 2016

שמונה ימים למשחק הראשון של נבחרת פורטוגל ביורו 2016 מול איסלנד ובתקשורת המקומית ממשיכים לעסוק במצבם הבריאותי של פפה וכריסטיאנו רונאלדו. צמד כוכבי ריאל מדריד עדיין מתאוששים מגמר ליגת האלופות מול אתלטיקו מדריד, אותו סיים CR7 עם פציעה שהטילה ספק לגבי שיתופו בשלב הבתים. רונאלדו, שזכה למעקב צמוד בזמן החופשה הפרטית שלו, יצטרף אל מחנה האימונים ביום ראשון הקרוב בצוותא עם חברו לסגל הבלאנקוס.

העובדה כי השניים פספסו את תקופת ההכנה לאליפות אירופה עשויה לפגוע אנושות בתוכניות של הסלסאו, אך היום (שני) בחר המאמן פרננדו סנטוס לשלוח מסר מרגיע: "כריסטיאנו ופפה היו זקוקים למנוחה, ואנחנו מאושרים לתת להם את הזמן להתאושש אחרי שהם הגשימו את המטרה שלהם - זכייה בליגת האלופות".

עוד בנושא:
סאול מדבר על הניפוי מסגל נבחרת ספרד ליורו 2016
דירוג עשרת השחקנים הטובים של יורו 2016

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
סנטוס לא מודאג. רונאלדו/GettyImages

"אנשים יודעים כמה רונאלדו חשוב עבור ריאל מדריד, אז עבור הנבחרת הוא חשוב אפילו עוד יותר. יש לנו זכות אדירה להחזיק בסגל כוכב שמבקיע 60 שערים בעונה אחת, ולכן הבריאות שלו קריטית. אי אפשר לכמת את מה שרונאלדו מעניק לנבחרת", הסביר סנטוס.

על מצבו הבריאותי של הקפטן הוסיף: "בוודאי שהייתי שמח אם כולם היו כשירים במאת האחוזים, אבל זה אף פעם לא באמת קורה. אני מעולם לא אוותר על ההזדמנות לתת לרונאלדו לשחק, גם אם הוא יהיה ב-80 אחוז כשירות".

לקראת המטרות של נבחרתו סיכם: "הגיע הזמן שהדור שלנו יביא תואר. לנבחרת ספרד היה את תור הזהב שלה, עכשיו יכול להיות הזמן שלנו". פורטוגל תפגוש בבית ו' גם את אוסטריה והונגריה.

עוד באותו נושא

אוקראינה: סיכלנו 15 מתקפות טרור שתוכננו ליורו 2016 בצרפת

לכתבה המלאה
מאמן נבחרת פורטוגל פרננדו סנטוס. רויטרס
התור שלו? סנטוס/רויטרס

"הפודיום", פרק 48: עם ויניצקי, משחק 2 בגמר ה-NBA וטופ 10 ביורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully