וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד תהיה חייבת לחדש הפעם: אוסקר גרסיה מנתח את הבתים ביורו

גריזמן הוא התקווה, אנגליה עדיין בספק, גרמניה נטולת חולשות ופולין מתפתחת. אוסקר גרסיה הוא פרשן וואלה! ספורט ליורו הקרוב והוא ילווה אתכם לאורך הטורניר. הנה התחזית שלו לשלב הבתים. מי תעלה, מי בבעיה ולמה הולך להיות לנו אחלה חודש

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ביום שישי הקרוב, יורו 2016 ייצא לדרך עם משחק הפתיחה בין המארחת צרפת לרומניה. כל חובבי הכדורגל ייהנו מ-51 משחקים ב-31 ימים, שיגיעו לשיאם ב-10 ביולי, אז נגלה מי תהיה האלופה של המהדורה ה-15 של הטורניר הזה.

מספר המשתתפות הפעם הוא הגבוה בהיסטוריה, לאחר שעלה מ-16 ל-24 נבחרות, מה שלטעמי יספק לאוהדים אירוע אטרקטיבי ומרגש מתמיד. אנחנו ניצבים בפני טורניר נהדר, שיציג את הטובים שבטובים. למה אני מצפה מהטורניר הזה? מעל הכל, לראות כדורגל טוב, הרבה שערים, ליהנות מהחוויה הגדולה הזו ו... אם אפשר, אז למה שאיזו נבחרת מאלו המכונות "קטנות" תתגנב לשמינית הגמר ואולי אפילו תגיע רחוק יותר מזה. אם זה יקרה, זה יכול להכניס את הקהל הרחב לעניינים.

בכל מקרה, אני לא מאמין שהגדלת כמות הנבחרות תשנה את תמונת הפייבוריטיות הרגילה. צרפת, כמו גם ספרד, גרמניה, אנגליה ואיטליה, נראות כמו המועמדות הבולטות לזכייה. שלוש הראשונות בעיקר. הגרמנים, בתור אלופי העולם, הספרדים, בתור אלופי אירופה, ו"הכחולים", בתור המארחים.

שחקני נבחרת צרפת חוגגים. רויטרס
אחת הפייבוריטיות הבולטות. נבחרת צרפת חוגגת/רויטרס

בית א':

צרפת היא המועמדת הבכירה עד מאוד לסיים ראשונה, למרות שהיא סובלת מחסרונם של שני שחקנים חשובים מאוד - קארים בנזמה ומתיו ולבואנה. אנטואן גריזמן נראה כמו התקווה הגדולה של הנבחרת הצרפתית והטריו במרכז המגרש, דיארה, מטוידי ופוגבה, מעניק לנבחרת המון ועצמה ונחישות. באותו בית, רומניה מאוד חזקה בהגנה, אבל קצרה בחלק ההתקפי ומתקשה לכבוש. אלבניה הייתה הפתעת המוקדמות ועלתה מהבית של פורטוגל, תוך שהיא שולחת את דנמרק לפלייאוף. עבור האלבנים, להגיע ליורו זו הצלחה גדולה ואני משוכנע שהן ינסו ליהנות עד כמה שניתן מכל משחק. אחרונה היא שווייץ, שתהיה חייבת למצוא את האיזון בין התקפה להגנה אם היא רוצה לעלות לנוקאאוט.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

בית ב':

אנגליה היא על הנייר הנבחרת הבולטת, אבל ההופעות האחרונות שלה בטורנירים בינלאומיים גורמות לספקות, גם עבורי, לגבי היכולת של לשחזר את היכולת שהביאה אותה לטורניר. לאנגליה יש יכולת, היא מחוברת והיא צעירה ובמוקדמות היא הייתה מושלמת, מה שמעלה את האופטימיות לגבי האפשרות שלה להגיע רחוק בטורניר הזה. לעומת זאת, רוסיה מציגה נבחרת ותיקה ומנוסה מאוד בסוג הטורנירים הזה, אבל היא חסרה את הכוכב שלה דזגוייב. שתי הנבחרות הנוספות בבית, ויילס וסלובקיה, בבכורה שלהן באליפויות אירופה, ינסו להפתיע בעזרת שני הכוכבים הגדולים שלהן, גארת' בייל ושחקנה של נאפולי, מארק האמשיק.

שחקן נבחרת ויילס גארת' בייל חוגג. רויטרס
בייל יצטרך לסחוב את ויילס/רויטרס

בית ג':

הגרמנים חושבים רק על המקום הראשון בבית, אבל הם יצטרכו לתת הרבה תשומת לב להתפתחות שעוברת פולין, בעיקר בזכות החלוץ האדיר שלה, רוברט לבנדובסקי. לפולנים יש הזדמנות נהדרת לעבור לראשונה בתולדותיהם את שלב הבתים. אצל הגרמנים, חסרונם של להאם וקלוזה יבלוט, אבל בכל אחד מחלקי הקבוצה, לנבחרת של יואכים לב אין חולשות, כמו שהיא הוכיחה לפני שנתיים, במונדיאל. אוקראינה וצפון אירלנד נמצאות רמה או שתיים מתחת ולטעמי, אין לשתיהן יותר מדי אפשרויות. אולי לאוקראינים יש קצת יותר צ'אנס מאשר לצפון אירים.

בית ד':

לאלופת אירופה בשני הטורנירים האחרונים לא יהיה קל בכלל לשמור על התואר שהשיגה. ספרד תנסה להתאושש מהמונדיאל, שהסתיים עבורה בטעם רע. יש לה המון שחקנים יוצאים מן הכלל, אבל היא חייבת להראות משהו חדשני כדי לזכות בפעם השלישית ברציפות. הצעד הראשון לשם יהיה לסיים בפסגת הבית, אבל זה לא יהיה פשוט בכלל כי שלוש הנבחרות האחרות יערימו לא מעט קשיים ויכריחו את ספרד להציג את היכולת הטובה ביותר שלה. הצ'כים מאוד יעילים וסולידיים, הטורקים תלויים ביכולת הלא צפויה שעשוי להציג הכוכב שלהם ארדה טוראן והם מסוכנים מאוד ואיכותיים בהתקפה והקרואטים, עם הכישרון הנפלא שיש להם ברגליים של מודריץ', ראקיטיץ' ופרישיץ'. הם אוהבים להניע כדור במהירות ולגרום לו להגיע במצבים מושלמים לחלוץ שלהם, מנדז'וקיץ'.

שחקני נבחרת קרואטיה חוגגים. AP
כמה כישרון יש לקרואטים/AP

בית ה':

בלגיה ואיטליה הן המועמדות הברורות לא רק לעבור את השלב הראשון, אלא גם להגיע לשלבים המאוחרים של הטורניר. לטעמי הם הדוגמה למה שהזכרתי קודם. נבחרת "קטנה" כזו, שלא עושה רעש, אבל משתחלת בין כל הגדולות. יש להם יכולות בכל עמדה במגרש וההרכב המלא שלהם יכול להרכיב נבחרת אדירה: קורטואה, אלדרווירלד, ורטונגן, קראסקו, הזאר, דה בראונה, לוקאקו... אולי חסר להם קצת ניסיון בטורניר מהסוג הזה, מה שיכול לתת את אותותיו, אבל ניצבת בפנינו נבחרת באמת מוכשרת ביותר. איטליה תיאבק עם הבחורים של מארק וילמוטס על המקום הראשון. למרות שאין לה על הנייר הרכב מבריק במיוחד, איטליה היא תמיד איטליה. צריך לשים לב גם לשבדיה, שתלויה בכוכב הגדול שלה, איברהימוביץ', אשר נמצא בכושר נהדר. אירלנד תציג קבוצת שחקנים מאוד לוחמנית וקשוחה.

בית ו':

לפורטוגל יש יתרון בבית בו לא ברור מי תסיים במקום השני, כי לכל שלוש הנבחרות האחרות יש מעט מאוד ניסיון בטורנירי גמר. יחד עם זאת, מההיכרות העמוקה שלי עם אוסטריה, היא יכולה להפחיד את אחת הנבחרות הגדולות. לא אשקר, אני מקווה מאוד שזה יקרה. אני חושב שהאוסטרים יכולים להיות אחת מהפתעות הטורניר.

שתתחיל כבר החגיגה!

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully