וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוט אוזיל תחת מתקפה: "חבל שהוא לא שר את ההמנון הגרמני"

פוליטיקאית מהימין הקיצוני בגרמניה לא אוהבת את ההתנהלות של הקשר: "הוא העלה תמונה ממכה כדי שכל העולם יראה, אבל הוא לא חי על פי חוקי השריעה. תראו את הנשים שהוא מסתובב איתן"

אימג'בנק GettyImages

פראוקה פטרי, מנהיגת מפלגת "אלטרנטיבה לגרמניה" (Alternative fur Deutschland) שממוקמת בימים הקיצוני של המפה הפוליטית בגרמניה, תוקפת את מסוט אוזיל. "חבל שאוזיל לא שר את מילות ההמנון הגרמני לפני משחקים כי הוא מודל לחיקוי לכל כך הרבה ילדים", אמרה פטרי בראיון ל"דיי ולט", "מצד שני, הוא כן פרסם תמונה שלו אחרי העלייה למכה. זה מעלה תהיות לגבי המסר הפוליטי שהוא מנסה להעביר".

פטרי גם האשימה את אוזיל בצביעות והסבירה: "הוא לא חי על פי חוקי השריעה. תראו את הנשים שהוא מסתובב איתן. הן לא לובשות כיסויי ראש ופנים. העלייה למכה היא אחת מהמטלות באיסלאם, אבל לא לפרסם תמונה שלך שם כדי שכל העולם יראה". אוזיל, דור שלישי למהגרים מטורקיה, התלונן במשטרה לפני כארבע שנים אחרי דברים שנכתבו נגדו בטוויטר.

עוד בוואלה! ספורט:

גרמניה ניצחה את הונגריה 0:2 במשחק הכנה
ברזיל אכזבה במשחק הראשון שלה בקופה סנטנריו
העברות בעולם: אומטיטי בדרך לברצלונה?

הדברים הללו מגיעים כמה ימים אחרי שפוליטיקאי ימני אחר - אלכסנדר גאולנד - עורר סערה. גאולנד אמר שלמרות שגרמנים רבים מעודדים את ג'רום בואטנג בנבחרת, הם לא היו רוצים להיות שכנים שלו. הוא ספג על כך ביקורת חריפה, כולל בתוך מפלגתו שלו שגם הוציאה התנצלות פומבית.

בשנים האחרונות לפני כל טורניר גדול, פוליטיקאים ימניים מנצלים את תשומת הלב שניתנת לנבחרת כדי לקדם אג'נדות ולעלות לכותרות, תוך שהם תוקפים בעיקר כדורגלנים בני מהגרים. הפעם נדמה שביחד עם איומי הטרור באירופה וגל המהגרים הגדול ששטף את היבשת הישנה, הדברים שלהם נשמעים חזק מתמיד.

מסוט אוזיל, שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
בשוך הסערה. אוזיל/GettyImages

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully