וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנציג של ליגת העל ביורו: אובידיו הובאן בסגל של נבחרת רומניה

אנגל יורדנסקו פרסם סגל של 28 שחקנים, ממנו ייגרעו חמישה אחרי משחקי ההכנה מול קונגו ואוקראינה. הובאן אמור להוביל את הקישור יחד עם פינטילי. וגם: השיר הרשמי של נבחרת ויילס

אובידיו הובאן שחקן נבחרת רומניה. GettyImages
יורדנסקו מייעד לו תפקיד מרכזי. אובידיו הובאן, מימין/GettyImages

נבחרת רומניה פרסמה היום (חמישי) סגל מורחב של 28 שחקנים ליורו 2016, ממנו יגרע המאמן אנגל יורדנסקו חמישה שחקנים אחרי משחקי ההכנה באיטליה מול קונגו (25 במאי) ואוקראינה (29 במאי). אובידיו הובאן, קשר הפועל באר שבע, יהיה הנציג היחיד של ליגת העל בטורניר, כשאיתו בקישור של הנבחרת הרומנית ימשיך מיחאי פינטילי, שהתחיל את העונה בהפועל תל אביב.

הסגל הרומני הנוכחי כולל שלושה שחקנים מהאלופה הטרייה אסטרה ג'ורג'ו, בעוד לסטיאווה ודינמו בוקרשט יש חמישה נציגים כל אחת. השמות הבכירים בסגל הם השוער צ'יפריאן טטרושאנו מפיורנטינה, הבלם ולאד קיריקש מנאפולי, המגן הוותיק רזבאן ראץ מראיו וייקאנו והחלוצים בוגדן סטנקו (גנצ'לרבירלי) וקלאודיו קשרו (לודוגורץ).

רומניה תשחק בבית א' עם צרפת, אלבניה ושוויץ.

סגל 28 השחקנים של רומניה

גם סלובקיה פרסמה סגל ראשוני של 27 שחקנים, ממנו יוציא המאמן יאן קוזאק ארבעה שחקנים ב-31 במאי. "הרשימה הייתה ברורה, לא היה מקום לספקולציות", הבהיר המאמן שיתמודד בבית ב' עם ויילס, רוסיה ואנגליה. פרט לחלוץ רוברט ויטק, לסלובקיה אין חיסורים ואת הסגל יוביל הקפטן מארק האמשיק. עוד שמות בולטים: מרטין שקרטל מליברפול, יוראי קוצקה ממילאן ומירוסלב סטוך מבורסאספור.

בינתיים, היריבה ויילס הציגה את השיר הרשמי שלה ליורו 2016, אותו מבצעת להקת מאניק סטריט פריצ'רז. שם השיר הוא "ביחד, חזקים יותר" ובין מילותיו: "קדימה ראמזי, בוא נדליק את העולם. כשגארת' בייל משחק, אנחנו יכולים להביס את כולם. קדימה ויילס, קדימה ויילס. יחד, חזקים יותר, ננצח אם נהיה מאוחדים".

עוד באותו נושא

סגל בלגיה ליורו: אוריגי בפנים, שני נציגים למשפחת לוקאקו

לכתבה המלאה

האזינו לשיר הרשמי של נבחרת ויילס

נבחרת נוספת שפרסמה סגל ראשוני של 28 שחקנים לטורניר היא פולין. הנבחרת שתתמודד בבית ג' יחד עם גרמניה, צפון אירלנד ואוקראינה תשלח לצרפת כמובן את הכוכב שלה רוברט לבנדובסקי. מעבר לכך השמות הבולטים שזימן המאמן אדם נוואלקה הם השוערים וויצ'ך שצ'סני ולוקאש פביאנסקי, לוקאש פישצ'ק ויקוב בלאשצ'יקובסקי. כמובן שחמישה שחקנים ישוחררו עוד לפני הטורניר.

הסגל המלא של פולין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully