וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת צרפת: אוליבייה ז'ירו בסגל, למרות דיווחים שנפצע

האם חלוץ ארסנל יחמיץ את היורו בגלל פציעה בברך? דשאן בכל מקרה כלל אותו ברשימת ה-23 יחד עם פאייה, ז'יניאק וסיסוקו. גם מתיו חזר לסגל, בעוד גמיירו, בן ארפה ולקאזט רק ברשימת ההמתנה

דידייה דשאן מאמן נבחרת צרפת מפרסם את הסגל ליורו 2016. רויטרס
פרסם את הסגל בשידור חי. דידייה דשאן/רויטרס

נבחרת צרפת, מארחת יורו 2016, פרסמה הערב (חמישי) את הסגל שלה לטורניר הביתי, כשהמאמן דידייה דשאן הציג בשידור חי את 23 השחקנים אותם הוא לוקח לטורניר וכן את שמונת שחקני הגיבוי.

הפתעה הגיעה דקות לפני פרסום הסגל, כשבצרפת הופיעו דיווחים לפיהן אוליבייה ז'ירו נפצע בברכו הימנית במהלך אימון של ארסנל וקיים חשש לנזק ברצועות. החלוץ נכלל כרגע בסגל, אך אם אכן מדובר בפציעה קשה אז הוא לא יוכל ליטול חלק בטורניר ואת מקומו יתפוס אחד החלוצים המופיעים ברשימת המחליפים.

אוליבייה ז'ירו שחקן נבחרת צרפת. AP
פציעה של הרגע האחרון? אוליבייה ז'ירו/AP

את הסגל עתיר הכישרון יובילו הקפטן הוגו לוריס, פול פוגבה ואנטואן גריזמן הלוהט. המאוכזבים הגדולים הם חאתם בן ארפה, שהציג בניס את העונה הטובה בקריירה שלו, וכן אלכסנדר לקאזט, חלוצה המצוין של ליון, שהצליחו להתברג רק לרשימת הגיבוי. גם קווין גמיירו רק ברזרבה.

נביל פקיר, שהיה חזק בתכניות של דשאן אך סבל העונה מפציעה קשה וחזר לפעילות רק לאחרונה, כלל לא ברשימות. כזכור, קארים בנזמה קיבל הודעה כי לא יזומן בגלל פרשת הסחיטה בה היה מעורב, וגם הנסחט מתיו ולבואנה נותר בחוץ בסופו של דבר.

דשאן בחר לקחת שני צעירים עולים בדמותם של אנתוני מרסיאל וקינגסלי קומאן, כשז'רמי מתיו מברצלונה הועדף לבסוף כגיבוי הגנתי על פני סמואל אומטיטי (ברשימת הגיבוי). את משבצת השוער השלישי תפס לבסוף בנואה קסטיל מראן, שהועדף על פני אלפונס אראולה (ויאריאל) וסטפן רופייה (סנט אטיין) שסירב לשמש בתפקיד זה.

דשאן הסביר את ההחלטות שלו: "השיקול לגבי בן ארפה היה מקצועי. הייתה לו עונה טובה מאוד, כמו לרבים אחרים, אבל נאלצתי לקבל החלטות קשות, במיוחד בחלק הקדמי. אם זה לא היה מקצועי, לא הייתי מכליל אותו ברשימת המחליפים. את מתיו לקחתי כבלם, לא כמגן. המצב לגבי ולבואנה ברור: הפציעה פגעה בכושר המשחק שלו, הייתה לו עונה קטסטרופלית. אני לא שוכח מה הוא תרם לנו. אם הוא היה בכושר המתאים, הייתי לוקח אותו".

אובידיו הובאן בסגל רומניה, לנבחרת ויילס יש שיר רשמי

גם בלגיה פרסמה את הסגל שלה, שני האחים לוקאקו בפנים

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חאתם בן ארפה שחקן ניס חוגג שער. רויטרס
העונה הגדולה הספיקה רק לרשימת הגיבוי. חאתם בן ארפה/רויטרס

הסגל המלא של נבחרת צרפת

שוערים: הוגו לוריס (טוטנהאם), סטיב מנדנדה (מארסיי), בנואה קוסטיל (ראן).

הגנה: בקארי סאניה (מנצ'סטר סיטי), כריסטוף ז'אלה (ליון), לורן קוסיילני (ארסנל), רפאל וראן (ריאל מדריד), אליקים מנגלה (מנצ'סטר סיטי), ז'רמי מתיו (ברצלונה), פטריס אברה (יובנטוס), לוקא דין (רומא).

קישור: אנגולו קאנטה (לסטר סיטי), בלס מטוידי (פריס סן ז'רמן), לסאנה דיארה (מארסיי), פול פוגבה (יובנטוס), יוהאן קבאיי (קריסטל פאלאס), מוסא סיסוקו (ניוקאסל), דימיטרי פאייה (ווסטהאם).

התקפה: אנתוני מרסיאל (מנצ'סטר יונייטד), אנטואן גריזמן (אתלטיקו מדריד), אוליבייה ז'ירו (ארסנל), קינגסלי קומאן (באיירן מינכן), אנדרה פייר ז'יניאק (טיגרס).

גיבוי: אלפונס אראולה (ויאריאל), ג'יבריל סידיבה (ליל), סמואל אומטיטי (ליון), מורגן שניידרלין (מנצ'סטר יונייטד), אדריאן ראביו (פריס סן ז'רמן), חאתם בן ארפה (ניס), אלכסנדר לקאזט (ליון), קווין גמיירו (סביליה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully