וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגל בלגיה ליורו: אוריגי בפנים, שני נציגים למשפחת לוקאקו

מארק וילמוטס זימן סגל של 24 שחקנים לקראת הקמפיין שייפתח ב-10 ביוני. חלוץ ליברפול זומן למרות הפציעה, ג'ורדן יחבור לאחיו רומלו. אדן הזאר ישמש כקפטן במקומו של וינסנט קומפני הפצוע

שחקני בלגיה דיבוק אוריגי, קווין דה ברוין מאוכזבים מול ארגנטינה. GettyImages
יחייכו יותר ביורו? דה בראונה ואוריגי/GettyImages

מארק וילמוטס מאמן נבחרת בלגיה פרסם היום (חמישי) סגל מורחב של 24 שחקנים לקראת יורו 2016 שייערך בצרפת. השם הבולט שנעדר מהסגל הבלגי הוא זה של וינסנט קומפני, הבלם של מנצ'סטר סיטי שנפצע לתקופה ארוכה ויחסר לנבחרת בקמפיין הקרוב. מי שקיבל זימון וישחק בנבחרת לצד אחיו הוא ג'ורדן לוקאקו, אח של רומלו שיעבה את ההגנה של וילמוטס. טורגן הזאר, אח של אדן שמשחק בבורוסיה מנשנגלאדבך לא זומן לסגל הסופי ונותר בחוץ כמו גם קווין מיראלס.

דיבוק אוריגי חלוצה של ליברפול זומן למרות שהוא סוחב פציעה לא פשוטה ובספק לפתיחת הקמפיין. קווין דה בראונה, אדן הזאר, רומלו לוקאקו וכריסטיאן בנטקה מככבים בסגל הנוצץ של וילמוטס.

וילמוטס אישר שאדן הזאר יהיה קפטן הנבחרת הבלגית במקומות של קמפני הפצוע. בלגיה תפתח את הופעותיה ביורו עם משחק מסקרן מול איטליה ב-13 ביוני ולאחר מכן תתמודד מול אירלנד (18 ביוני) ותסיים את שלב הבתים עם משחק מול שבדיה ב-22 לחודש.

הסגל המלא:

שוערים: סימון מיניולה, ז'אן-פרנסואה ז'ילה, טיבו קורטואה

הגנה: טובי אלדרווירלד, יאן ורטונגן, ניקולא לומברטס, ג'ייסון דנאייר, תומא מונייה, דדריק בויאטה, ג'ורדן לוקאקו, ביורן אנגלס, תומאס ורמאלן.

קישור: מוסא דמבלה, מרואן פלאיני, ראג'ה נאינגולן, אקסל ויטסל.

התקפה: מישי בטשואיי, כריסטיאן בנטקה, יאניק פריירה קראסקו, קווין דה בראונה, אדן הזאר, רומלו לוקאקו, דריס מרטנס, דיבוק אוריגי.

עוד נבחרת שפרסמה את הסגל שלה ליורו היא אוסטריה, שרשמה קמפיין מוקדמות מפתיע מאוד. השם הבולט בסגל של מרסל קולר הוא כמובן דייויד אלאבה שחקנה של באיירן מינכן. עוד שמות בולטים: כריסטיאן פוקס מלסטר, מארק יאנקו חלוצה של זלצבורג ומרטין הרניק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

סגל אוסטריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully