וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לנבחרת בלגיה: וינסנט קומפני יחמיץ את היורו בצרפת

קפטן הנבחרת, שנפצע והוחלף במשחקה של מנצ'סטר סיטי מול ריאל מדריד, טס לברצלונה בתקווה שמומחה יעזור לו להחלים בזמן, אך בסופו של דבר פרסם הודעה רשמית: "אני סומך על חברי לנבחרת"

וינסנט קומפאני, נבחרת בלגיה. רויטרס
ישאיר בור במרכז ההגנה. קומפני/רויטרס

חדשות רעות מאוד לנבחרת בלגיה. הקפטן וינסנט קומפני, שנפצע בהפסד קבוצתו מנצ'סטר סיטי לריאל מדריד בחצי גמר ליגת האלופות, לא יהיה כשיר ליורו בקיץ הקרוב בצרפת. הבלם בן ה-30 נחשב כחלק אינטגרלי מהגנתה של הנבחרת המוכשרת שמצפה להגיע רחוק בטורניר, והיעדרותו יוצרת בעיה לא קלה עבור מאמנה מארק וילמוטס.

קומפני טס לאחר ההדחה מהצ'מפיונס לברצלונה על מנת לפגוש מומחה בתקווה שהוא יוכל לעזור לו להחלים עוד לפני היורו, אך היום (שבת) פרסם פוסט מרגש בעמוד הפייסבוק שלו ובו הודיע את החדשות הרעות. מדובר בחדשות עצובות מאוד עבורי", אמר, "אני יכול לרחם על עצמי, אני יכול לוותר, אבל זה לא אני. אני פייטר ואני סומך על עצמי גם כשדברים הולכים קשה. אני נשאר רגוע וחיובי. אני סומך על חברי לנבחרת שיצליחו ואני הופך לאוהד מספר אחת שלהם".

חשוב לציין כי הבלגי סבל העונה ובכלל במהלך הקריירה שלו מלא מעט פציעות, כאשר רק לאחרונה לאחר שהחלים מאחת מהן התעקש במסיבת עיתונאים כי עדיף להתמקד בכל הפעמים שהצליח להחלים ולחזור מפציעות מאשר בפציעות עצמן, אך מסתבר שבכל זאת חצי הכוס הריקה בכל מה שקשור אליו הוא השולט. קומפני מצטרף לשחקני נבחרת איטליה, קלאודיו מארקיזיו ומרקו וראטי, קשר נבחרת גרמניה אילקאי גונדואן והאנגלי אלכס אוקסלייד צ'מברליין שייעדרו גם הם מהיורו בשל פציעות.

נבחרתו תאלץ להסתדר בלעדיו בטורניר, כאשר תשחק בבית קשה הכולל את איטליה, אירלנד ושבדיה. מי שיחליף את קומפני בתפקיד הקפטן הוא קשר צ'לסי אדן הזאר.

הפוסט של קומפני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully