וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באיטליה: ג'אני דה ביאזי יחליף את קונטה כמאמן הנבחרת

בארץ המגף גוברות ההערכות שמאמן נבחרת אלבניה יחזור הביתה אחרי יורו 2016. על פי הדיווחים, המגעים כבר החלו ולדה ביאזי בן ה-59 יוצע חוזה לארבע שנים במקום קונטה שיעזוב לצ'לסי

מאמן נבחרת אלבניה, ג'אני דה ביאזי עם אנטוניו קונטה. GettyImages
ההצלחה המסחררת עם אלבניה תביא לשדרוג? דה ביאזי עם קונטה/GettyImages

באיטליה גוברות ההערכות שג'אני דה ביאזי יחליף את אנטוניו קונטה כמאמן נבחרת איטליה אחרי יורו 2016. בארץ המגף מדווחים הבוקר שמאמן נבחרת אלבניה יקבל הצעה לארבע שנים ושכבר החלו מגעים בנושא. המשימה הראשונה שלו תהיה כמובן להצעיד את האזורי למונדיאל 2018.

דה ביאזי בן ה-59 מאמן את נבחרת אלבניה מ-2011 והוליך אותה להעפלה היסטורית ליורו 2016. בין היתר הוא אימן בעבר גם את ברשיה, טורינו (שלוש קדנציות), לבנטה ואודינזה. השם שלו עלה כמועמד לנבחרת איטליה כבר לפני כמה שבועות והוא אמר לאחרונה: "כל מאמן איטלקי שמוכזר כמועמד לנבחרת, אוהב לשמוע את זה".

ההתאחדות האיטלקית רוצה להימנע מהישנות המקרה של קונטה - מינוי של מאמן שיעזוב כבר אחרי שנתיים - והיא תחתים רק מאמן שראשיה יהיו בטוחים שיכול למלא את התפקיד במשך לפחות ארבע שנים. גם פרנצ'סקו גווידולין (סוונסי), רוברטו דונאדוני (בולוניה) ורוברטו מאנצ'יני (אינטר) הוזכרו בתקשורת כמועמדים לתפקיד, אבל הדיווחים טוענים שדה ביאזי הוא הפייבוריט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully