וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי קיין: "ההשוואות לשירר מחמיאות, רוצה להיות מלך השערים של היורו"

חלוץ טוטנהאם ונבחרת אנגליה ערך צ'ט עם מלך שערי הפרמיירליג בכל הזמנים. שירר לקיין: "דיברתי עלייך עם אלכס פרגוסון והוא אמר שאתה מאוד מזכיר אותי, חוץ מההתבכיינות לשופטים"

one

היכולת הפנטסטית של הארי קיין בשנתיים האחרונות, הפכו אותו לאחת מהתקוות החדשות של אוהדי נבחרת אנגליה. כמו כל שחקן צעיר, גם קיין בן ה-22 מושווה לשלל כדורגלני עבר - בעיקר לאלן שירר.

אתמול קיין ושירר השתתפו בצ'ט של "הסאן", ודיברו על השוואה ביניהם, על כיבוש שערים ועל יורו 2016. קיין עדיין רחוק מ-260 השערים של שירר בפרמיירליג או מה-30 שלו בנבחרת אנגליה, אבל אם ימשיך להפציץ, אולי בעוד 10 שנים הוא כבר יהיה קרוב.

שירר סיפר אתמול לקיין: "לפני שבוע פגשתי את סר אלכס פרגוסון וצפינו ביחד במשחק בין טוטנהאם למנצ'סטר יונייטד. שאלתי אותו מה הוא חושב עלייך והוא ענה: 'הארי מאוד מזכיר לי אותך - חוץ מזה שבניגוד אלייך הוא לא מתבכיין לשופטים כל הזמן'. סר אלכס מאוד מעריך אותך".

קיין הנרגש השיב: "מדהים לשמוע את זה, ההשוואה בינינו משמחת. אם אכבוש את מספר השערים שאתה כבשת, אני אהיה מאושר. אבל אני לא רוצה שישוו אותי לשחקן אחר, אני רוצה להיות כדורגלן טוב בזכות עצמי".

בהמשך שירר שאל את קיין על מלכות השערים של יורו 2016 וחלוץ טוטנהאם השיב: "זה בהחלט משהו שאני רוצה. אני לא חושב על זה, אבל יש לי ביטחון ביכולת שלי ואני מאמין שאני יכול לכבוש נגד כל יריבה. בכל מקרה, לפני זה אני מקווה לזכות במלכות השערים של הפרמיירליג".

אנגליה תשחק בבית ב', אליו הוגרלו גם נבחרות רוסיה, ויילס וסלובקיה.

הארי קיין שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
מחמם את הנעל לקראת היורו. קיין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully