וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלוטלי: "אעשה הכול כדי לשחק ביורו 2016". דונארומה יוזמן לסגל?

החלוץ שלא הוזמן מאז שאנטוניו קונטה מונה למאמן, אמר: "כואב לי להיות מחוץ לנבחרת כל כך הרבה זמן". בארץ המגף גוברים הקולות שקוראים לזימון השוער בן ה-17, על חשבון פרין הפצוע

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: הופעת הבכורה של דונארומה בנבחרת הצעירה של איטליה

באיטליה גוברים הקולות שקוראים לאנטוניו קונטה לזמן את ג'אנלואיג'י דונארומה לסגל נבחרת איטליה ליורו 2016. מתיאה פרין שהיה אמור לשמש כשוער השלישי של האזורי, נפצע לפני שבוע ואתמול עבר ניתוח. הוא לא יוכל לשחק בטורניר בצרפת ובימים האחרונים כלי תקשורת בארץ המגף נוקבים בשמו של דונארומה בן ה-17 שוב ושוב.

דונארומה שהפך לשוער הראשון של מילאן עוד לפני יום הולדתו ה-17, כבר נחשב ליורש של ג'אנלואיג'י בופון. הוא שיחק בכל נבחרות הנערים והנוער של איטליה, ולפני כמה שבועות ערך בכורה במדי הנבחרת הצעירה. קונטה בינתיים שומר על דממה, אבל זימון של הנער גבה הקומה לא יהווה הפתעה מרעישה. גם פדריקו מרקטי מלאציו נמצא בתמונה, בעוד המחליף הראשון של בופון אמור להיות סלבטורה סיריגו.

מי שכנראה לא יכלל בסגל נבחרת איטליה הוא מריו באלוטלי. חלוץ מילאן לא זומן מאז שאנטוניו קונטה מונה למאמן ולא היה שותף לקמפיין המוקדמות. למרות זאת, החלוץ הפרובלמטי אמר אתמול: "אעשה הכול כדי לשחק ביורו 2016. אני מקווה שאקבל הזדמנות כזו, כואב לי להיות מחוץ לנבחרת כל כך הרבה זמן. אני רוצה להוכיח לכולם שאני שחקן שראוי להיות בסגל של נבחרת איטליה".

שחקן מילאן מריו באלוטלי. רויטרס
עדיין חולם. באלוטלי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully