וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "ביני לבין ויין רוני יש קשר מיוחד, הוא צריך להיות בסגל ליורו"

כוכב ברצלונה דיבר על החלוץ בראיון שהעניק לתקשורת האנגלית: "מבחינתי, הוא השחקן האנגלי הגדול בדורו. מדובר באחד השחקנים היחידים שיכולים לשדרג כל קבוצה באירופה"

ויין רוני שחקן נבחרת אנגליה חוגג את שיא השערים. GettyImages
זכה לפרגון. רוני/GettyImages

עשרות כוכבים יתרוצצו על כר הדשא בצרפת ביורו הקרוב, שייצא לדרך בעשרה ביוני. למרות זאת, אוהדים רבים בוודאי יתגעגעו לכוכב הגדול בעולם כיום, ליאונל מסי הארגנטינאי, שיצפה במשחקים על מסך הטלוויזיה. למרות שלא ייקח חלק בטורניר, כוכב ברצלונה ככל הנראה די מתעניין בכל מה שיקרה באליפות אירופה, ולא פעם דיבר על נבחרתו האהובה, על הפתעות הטורניר ועל שחקנים אהובים בראיונות שהעניק לגופי תקשורת כאלו ואחרים.

בראיון למגזין "שורטליסט" הבריטי, נשאל מסי על חלוץ מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה, ויין רוני, שמתאושש אט אט מפציעתו וצפוי לחזור למגרשים בקרוב. "ביני לבין רוני יש קשר מיוחד", אמר מסי. "אנחנו מכבדים אחד את השני. מבחינתי, הוא השחקן האנגלי הגדול בדורו. הדברים שהוא עושה על כר הדשא ייחודיים בעיניי, ולמעשה מדובר באחד השחקנים היחידים שיכולים לשדרג כל קבוצה באירופה. ברור שהוא צריך להיות בסגל הנבחרת ליורו".

החלוץ בן ה-30 נפצע בברכו במהלך חודש פברואר עת פגשה קבוצתו את סנדרלנד, וצפוי לחזור למגרשים בהדרגה כבר בחודש הקרוב. למעשה, הוא צפוי לקחת חלק במשחק הקרוב של קבוצת המילואים של מנצ'סטר יונייטד מול מידלסברו בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully