וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף העלייה ליורו: 1:1 בין בוסניה לאירלנד, ההכרעה ביום שני

פלייאוף העלייה ליורו, משחק 1: רובי בריידי הדהים את הבוסנים כשכבש בדקה ה-82, אך אדין דז'קו הרגיע עם שער שוויון מהיר (85). ערפל כבד שרר באצטדיון, ההכרעה: ביום שני בדאבלין

הערפל בזניצה/GettyImages

נבחרת בוסניה יצאה מהמשחק מול נבחרת אירלנד במסגרת פלייאוף העלייה ליורו 2016 בצרפת ברגשות מעורבים. מצד אחד היא סיימה את משחקה הביתי (הראשון מבין שניים) ב-1:1, אך מצד שני היא חזרה מפיגור תוך שלוש דקות. האירים בוודאי מעודדים מהעובדה שהם יצאו מזניצה עם שער חוץ יקר, הגומלין ייערך ביום שני בדאבלין.

הבוסנים פתחו את המשחק בסערה ולחצו ללא הרף על השער האירי. למרות זאת, אדין דז'קו וחבריו לא הצליחו להגיע למצבים מסוכנים. האירים היו חלשים מאוד ברוב דקות המשחק, אך הצליחו לעקוץ בדקה ה-82, כשרובי בריידי מנוריץ' סיים מהלך אישי נאה עם בעיטה חזקה לרשת. שלוש דקות לאחר מכן ובוסניה חזרה לעניינים. הכוכב הגדול של הבוסנים, דז'קו, ארב לכדור רוחב ברחבה, ניצל טעות של ההגנה האירית וכבש מקרוב את השוויון של הבוסנים.

הערפל הכבד הפריע לשני הצדדים, ובעיקר לנו הצופים, ובסופו של דבר נפרדו השתיים בתיקו אחת. השתיים ייפגשו בעוד שלושה ימים בדאבלין, בירת אירלנד, כשבסיום המשחק תיקבע העולה לאליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully