וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף העלייה ליורו: בוסניה תפגוש את אירלנד, שבדיה מול דנמרק

אחרי שהבטיחו את המקום השלישי ברגע האחרון, הבוסנים יפגשו בשלב המכריע את האירים, בקרב על מקום באליפות אירופה שתיפתח בצרפת בקיץ הבא. אוקראינה מול סלובניה, נורבגיה נגד הונגריה. המשחקים ייערכו באמצע נובמבר

תמונת העולות ליורו 2016 שייפתח בקיץ הבא בצרפת כמעט והושלמה, כשל-20 הנבחרות שהבטיחו את השתתפותן באליפות יצטרפו ארבע נבחרות נוספות, שיעפילו משלב הפלייאוף.

הגרלת שלב הפלייאוף:

בוסניה - אירלנד
שבדיה - דנמרק
אוקראינה - סלובניה
נורבגיה - הונגריה

אדין דז'קו שחקן נבחרת בוסניה (אמצע) עם שחקני הנבחרת. רויטרס
יגיעו ליורו לראשונה? שחקני נבחרת בוסניה/רויטרס

נבחרת בוסניה, שהייתה יחד עם נבחרת ישראל בבית ב' במוקדמות היורו, הבטיחה את המקום השלישי ברגע האחרון והשיגה את הכרטיס לפלייאוף, שם תפגוש את אירלנד. בוסניה אגב, היא הנבחרת היחידה מבין השמונה שמעולם לא הייתה באליפות אירופה.

נבחרת שבדיה, שקיוותה לסיים באחד משני המקומות הראשונים ברגע האחרון, הסתפקה במקום השלישי והיא תפגוש את הדנים לדרבי סקנדינבי. אוקראינה, שגם כן הייתה קרובה למקום השני בבית המוקדם, תשחק מול סלובניה ואילו הונגריה תתארח במשחק הראשון אצל נורבגיה.

המשחקים הראשונים בשלב הפלייאוף ייערכו ב-12/13/14 בנובמבר ואילו משחק הגומלין ב-15/16/17. ארבע הנבחרות שיצאו עם ידן על העליונה מהמפגש הכפול יחגגו עלייה לאליפות אירופה, וישלימו את תמונת העולות באופן סופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully