וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות באלבניה: "הסרבים יישבו בבית, ישתו בירה ויצפו בנו ביורו"

הנבחרת הצנועה מהבלקן רשמה הישג היסטורי ועלתה ליורו 2016 אחרי 0:3 בחוץ על ארמניה, הקפטן לוריק צאנה חגג ולא שכח להתגרות. נשיא המדינה יעניק עיטורי כבוד, יו"ר ההתאחדות: "זו היסטוריה"

רויטרס

אלבניה רשמה הערב (ראשון) הישג היסטורי כשעלתה ליורו 2016, טורניר הגמר הראשון אליו עלתה אי פעם. האלבנים עשו את זה כמו שצריך עם 0:3 מרשים מול ארמניה בחוץ במחזור הנעילה של בית ט' במוקדמות היורו וישחקו בצרפת 2016. אלבניה עלתה ליתרון בדקה התשיעי אחרי שער עצמי של קאמו חובחניסיאן, כשבראט והמחליף ארמנדו סאדיקו משלימים את הניצחון הגדול. נשיא אלבניה בויאר נישאני הכריז כי יעניק לשחקני הנבחרת תואר כבוד של המדינה. אגב, בעקבות העלייה של אלבניה, ייתכן מצב של "דרבי" בין האחים גרניט וטאולנט ג'אקה, כשהראשון משחק בנבחרת שוויץ והשני באלבניה.

אוהדי נבחרת אלבניה. רויטרס
האוהדים האלבנים בטירוף/רויטרס

ברחבי אלבניה וקוסובו, בה רבים מכוכבי הנבחרת נולדו, נורו זיקוקים והושלכו חזיזים במהלך החגיגות ועוד לפני שהמשחק הסתיים. אנשים רבים צעדו וחגגו ברחובות בסיום, כשהם מניפים את דגלי אלבניה וצופרים. "העלייה הזו היא היסטורית", אמר נשיא ההתאחדות האלבנית ארמנדו דוקה, "לא הגיעו לנו ההפסדים בבית מול פורטוגל וסרביה. אין לנו נבחרת של סופרסטארים, אבל יש להם לב ורוח קבוצתית". מאמן אלבניה ג'אני דה באסי האיטלקי אמר: "לא היה קל להתמודד עם המשחק היום אחרי ההפסד לסרביה בשבת. הרגשנו את הלחץ, אבל השחקנים שיחקו מצוין. אני מקווה שהמדינה תגדל וכולם יקחו את השחקנים האלה כדוגמה. מעט מאוד אנשים נתנו לנו סיכוי בהתחלה. כולנו תרמנו להצלחה הזו. החוזה שלי מתחדש אוטומטית, המספרים לא משנים דבר".

קפטן אלבניה ושחקן נאנט לוריק צאנה אמר: "כשהתחלתי לשחק באלבניה לפני 12 שנה, לא חשבתי שיגיע היום הזה יגיע, אבל תמיד המשכנו לנסות ועכשיו הצלחנו לעשות את זה הודות לכוח הרצון של השחקנים ודור השחקנים הנהדר הזה. אני שמח מאוד שהצלחנו לעמוד במטרה שלנו. עכשיו אנחנו הולכים כולם ביחד לצרפת כדי להגשים את החלום. כבר ניצחנו במאבקים קשים יותר מזה. יש לנו קבוצה עם לב, עכשיו נלך לחגוג. סרביה יוכלו לשבת בבית, לשתות בירה ולצפות בנו בטלוויזיה משחקים ביורו. הניצחון הזה הוא בשביל כל האנשים באלבניה, זה גם בשביל המשפחה שלי ובשביל אבא שלי שתמכו בי לאורך כל הדרך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדי נבחרת אלבניה. רויטרס
עוד מהחגיגות/רויטרס
אוהדי נבחרת אלבניה חוגגים עלייה היסטורית ליורו. AP
יש להם הרבה סיבות לשמחה/AP
אוהדי נבחרת אלבניה חוגגים עלייה היסטורית ליורו. AP
אוהדי נבחרת אלבניה חוגגים עלייה היסטורית ליורו/AP
אוהדי נבחרת אלבניה חוגגים עלייה היסטורית ליורו. AP
אוהדי נבחרת אלבניה חוגגים עלייה היסטורית ליורו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully