וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויילס חגגה, ראמזי: "אנחנו מדינה קטנה, אבל עם הרבה שחקנים רעבים"

הוולשים חגגו העפלה היסטורית ליורו למרות ההפסד בבוסניה, קולמן: "חלום". בייל: "ההפסד המתוק בחיי, חלום שהתגשם". בז'דרביץ': "יהיה קשה בקפריסין". וילמוטס: "רוצה להיות ראשון בדירוג פיפ"א"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ויילס חגגה אתמול (שבת) העפלה מתוקה ליורו 2016. על אף שהפסידה 2:0 בבוסניה, ההפסד של ישראל לקפריסין הבטיח לוולשים את המקום השני בבית, עוד לפני המשחק שלהם מול אנדורה ביום שלישי. "כולנו חלמנו על זה", אמר בסיום המאמן כריס קולמן, "היו לנו הרבה אכזבות לאורך השנים והיינו קרובים, אבל לא הצלחנו לעמוד במשימה. הפעם עשינו את זה, ובהחלט היינו ראויים לזה". עד למשחק אתמול ויילס הייתה בלתי מנוצחת במוקדמות בבית הישראלי, אבל ההפסד הראשון היה מתוק במיוחד, כשהפך את קולמן למאמן הראשון שמוביל את ויילס לטורניר גדול מאז ג'ימי מרפי ב-1958.

שחקן נבחרת ויילס, גארת' בייל חוגג. רויטרס
כל מילה מיותרת. ויילס/רויטרס

"היה מאוד מאכזב לא להוציא כלום מהמשחק הזה", אמר קולמן על ההפסד בזניצה, "היינו נסערים, כי לא ידענו את התוצאה במשחק המקביל (בין קפריסין לישראל), אבל וואו, אי אפשר לתאר את זה. האוהדים שלנו היו מדהימים, מגיע להם. זה פשוט חלום. אומנם היה קצת מתסכל עבורנו מבחינה הגנתית, אבל בנסיבות האלה אפשר להבין את זה. לאורך הקמפיין לספוג רק ארבעה שערים בתשעה משחקים, מראה שהיינו מאוחדים וזה פנטסטי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן נבחרת ויילס, כריס קולמן, חוגג עם שחקניו. רויטרס
מגיע להם. ויילס/רויטרס

גארת' בייל, שכבש שישה שערים בתשעה משחקים, מוכן כבר למפגש מול צמרת היבשת בטורניר בצרפת בקיץ הבא. "זה ההפסד הטוב בחיי", אמר בייל, "זה אחד משיאי הקריירה שלי, זה החלום שלי מאז שהייתי ילד קטן לשחק בטורניר גדול, וזה לא עוצר כאן, יש לנו משימה בצרפת. עכשיו אפשר לנשום לרווחה וליהנות. על המגרש אנחנו כמו אחים, נלחמים ביחד ומסתערים על הכדור. נבחן את עצמנו מול הטובים ביותר".

ארון ראמזי אמר ש"אני כל כך גאה בנבחרת הזאת, על מה שהיא השיגה, גרמנו לגאווה לכל האומה. שריקת הסיום הייתה מרגשת, כי הגשמנו חלום - להוביל את הנבחרת הזאת לטורניר גדול, וסוף סוף עשינו את זה. עבדנו קשה כדי להגיע למקום הזה, מגיע לנו. אנחנו לא מדינה גדולה, אבל יש לנו המון שחקנים שרעבים להצלחה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שפתחה את הטורניר עם 2 נקודות מחמשת המשחקים הראשונים, נבחרת בוסניה נמצאת בדרכה לפלייאוף העלייה. הבוסנים גברו אמש 0:2 על ויילס ותלויים בעצמם לחלוטין במשחק הסיום בקפריסין.

המאמן, מחמד בז'דרביץ', דיבר על הניצחון החשוב של נבחרתו: "אולי לא הראנו כדורגל גדול, אבל הייתה הרבה רוח לחימה. הגיע לנו לנצח למרות שזה לא היה קל. עכשיו נצא לקפריסין כדי לנצח ולהשיג את התוצאה שאנחנו רוצים. אין פייבוריטים במשחק הזה, מי שינצח ממשיך, הם ניצחו אותנו במשחק הראשון וזה יהיה קשה מאוד".

שחקני נבחרת בוסניה חוגגים. רויטרס
שחקני בוסניה חוגגים./רויטרס

גם בבלגיה, שספגה ביקורת רבה על היכולת שלה בקמפיין, סתמו הרבה פיות ועלו אמש רשמית למונדיאל עם 1:4 על נבחרת אנדורה החלשה.

המאמן מארק וילמוטס, שכבר הגיב בחריפות על הביקורת בעבר, אמר: "היה משחק לא פשוט מול יריבה נוקשה. הייתי סבלניים ואני שמח שאף שחקן שלנו לא נפצע. אחרי כל כך הרבה שנים מחוץ ליורו, אנחנו שמחים מאוד לעלות. אני כבר חושב על המשחק הבא. אני שמח מאוד שגם נסיים במקום הראשון, זה חשוב מאוד עבורנו".

"דבר נוסף שחשוב לי הוא הדירוג של פיפ"א. אם נגיע לטופ זה ישים את בלגיה על המפה באופן סופי ויהיה פרס על 4 שנים של עבודה קשה".

שחקני נבחרת בלגיה חוגגים. AP
ראשונים בפיפ"א? שחקני בלגיה חוגגים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully