וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורו: גרמניה, רומניה ואלבניה עלו ליורו 2016

אלופת העולם הייתה רחוקה מלהרשים, אבל ניצחה 1:2 את גאורגיה (מולר בפנדל וקרוזה) וסיימה ראשונה בבית. פולין עשתה את שלה עם 1:2 על אירלנד. רומניה חגגה עם 0:3 באיי פארו, ארמניה - אלבניה 3:0

גרמניה חוגגת את השער השני/GettyImages

המחזור העשירי והאחרון במוקדמות יורו 2016 נפתח היום (ראשון) עם שמונה משחקים בבתים ד', ו' ו-ט'. אלופת העולם גרמניה ממש לא הרשימה, אבל ניצחה 1:2 את גאורגיה וסיימה ראשונה בבית ד'. פולין עשתה את שלה עם 1:2 על אירלנד ועלתה ליורו. האירים יהיו בפלייאוף. גם רומניה, שניצחה 0:3 את איי פארו החלשה, ואלבניה, שחגגה עם 0:3 בארמניה, עלו ליורו. דנמרק תשחק בפלייאוף, הונגריה צפויה לסיים כמקום השלישי הטוב ביותר ולעלות ליורו אוטומטית.

העולות ליורו 2016: גרמניה, פולין, איסלנד, צ'כיה, בלגיה, ויילס, ספרד, אנגליה, שוויץ, צפון אירלנד, רומניה, אוסטריה, איטליה, פורטוגל, אלבניה.

העולות למשחקי הפלייאוף: *הונגריה, דנמרק, ** סלובניה, אירלנד.

* הונגריה כרגע מובילה את הטבלה של המקומות השלישיים ועשויה לעלות אוטומטית, אלא אם אוקראינה תנצח את ספרד בבית.

** סלובניה תסיים שלישית, אלא אם תובס מול סן מרינו ואסטוניה תביס את שוויץ.

בית ד'

פולין - אירלנד 1:2

רוברט לבנדובסקי שוב עשה את זה. חלוץ נבחרת פולין כבש את השער ה-13 שלו בקמפיין וה-15 שלו בששת המשחקים האחרונים והוביל את הנבחרת שלו ל-1:2 מול אירלנד. פולין הבטיחה את המקום השני בבית ד' ועשתה את זה כמו שצריך כשהיא מנצחת במשחק האחרון והחשוב ביותר את היריבה שלה על המקום השני. גז'גוז' קריכוביאק כבש את הראשון של פולין, כשבין לבין ג'וני וולטרס כובש בפנדל. האירים קיבלו תקווה מחודשת לעלות כמקום השני לפלייאוף אחרי שהפתיעו את גרמניה בחמישי שעבר, אבל הפעם לא יכלו לפולין ולא הצליחו להשיג את ה-2:2 שהיה שולח אותם ליורו. אירלנד, שאיבדה את ג'ון אושיי עם כרטיס אדום (לא ישחק במשחק הראשון בפלייאוף), סיימה במקום השלישי ותשחק בפלייאוף. זו הפעם השביעית מ-11 הטורנירים האחרונים בה תשחק אירלנד בפלייאוף.

דקה 13: גול! גז'גוז' קריכוביאק קיבל כדור קרן ובעט מ-22 מטר כדור אדיר לפינה כדי לקבוע 0:1 לפולין.

דקה 16: גול! פזדאן שלח רגל גבוהה ברחבה ואירלנד קיבלה פנדל. ג'וני וולטרס בעט חזק ושטוח פנימה וזה 1:1 מהיר מאוד.

דקה 42: גול! פאבל אולקובסקי הגביה מאגף ימין היישר לראשו של רוברט לבנדובסקי, שנגח מ-12 מטר כדור בעוצמה גבוהה לפינה ופנימה. 1:2 לפולין.

דקה 92: כרטיס אדום! ג'ון אושיי הכשיל את לבנדובסקי וספג צהוב שני מוצדק. הוא אפילו לא התווכח וירד היישר אל חדר ההלבשה.

גרמניה - גאורגיה 1:2

אוהדי אלופת העולם ציפו וקיוו לקבל תצוגה מרשימה בלייפציג, בטח אחרי ההפסד המאכזב מול אירלנד בחמישי שעבר. למרות זאת, גרמניה נראתה לא טוב, במיוחד במחצית השנייה, גם מול גאורגיה וניצחה בקושי 1:2 בזכות שער של מקס קרוזה המחליף בדקה ה-79. תומאס מולר כבש את הראשון בפנדל בדקה ה-50 ויאבה קנקאבה השווה בדקה ה-53. גרמניה מסיימת אמנם את הקמפיין במקום הראשון עם 22 נקודות, אבל ליואכים לב יש הרבה מאוד סיבות לדאגה לקראת יורו 2016 שייערך בקיץ הקרוב בצרפת.

דקה 13: איזו החמצה! רויס קיבל כדור עומק נהדר מאוזיל, אבל מחמישה מטר בעט לשמיים.

דקה 27: הזדמנות גדולה לגאורגיה אחרי שאוקריאשווילי בעט מ-14 מטר, אבל מנואל נוייר הדף.

דקה 45: השופט מוריד את השחקנים למחצית, אוהדי גרמניה עם קריאות בוז.

דקה 50: גול! רבישווילי הכשיל את אוזיל ברחבה. מולר בעט את הפנדל פנימה וקבע 0:1 לגרמניה.

דקה 53: גול! יאבה קנקאבה בעט מ-22 מטר ומהאוויר כדור אדיר לפינה וקבע 1:1.

דקה 60: איזו הזדמנות ענקית לגאורגיה. אוקריאשווילי קיבל כדור רוחב ובעט בנגיעה, נוייר הצליח איכשהו להדוף לקרן. גאורגיה טובה בהרבה מגרמניה.

גיברלטר - סקוטלנד 6:0
לסקוטלנד: כריס מרטין (25), שון מלוני (39), סטיבן פלשטר (52, 56 ו-85), סטיבן נייסמית' (90+1)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

בית ו'

איי פארו - רומניה 3:0

הרומנים עשו את שלהם ועלו ליורו לראשונה מאז 2008, מה שתהיה ההשתתפות החמישית שלהם באליפות אירופה אי פעם. רומניה חגגה עם 0:3 קל מול איי פארו החלשה, סיימה את הקמפיין עם 20 נקודות במקום השני והבטיחה את העלייה ליורו. איי פארו יכולה לחייך אחרי שנעלה קמפיין מוצלח יחסית ולא סיימה אחרונה.

דקה 4: גול! איזה שער נהדר. גבריאל טורז'ה העביר כדור חופשי שמאלה לרזבאן ראץ, שיישר למרכז בנגיעה, שם המתין קונסטנטין בודסקו שבעט בנגיעה אחת פנימה את ה-0:1 של רומניה.

דקה 45: גול! אדריאן פופה העביר מסירת רוחב לבודסקו, שבעט מזווית בלתי אפשרית פנימה אחרי טעות של השוער המקומי נילסן וזה 0:2 לרומניה, שנמצאת עם רגל ושלושת רבעי ביורו 2016.

דקה 83: גול! בוגדאן סטנקו הכניס כדור יפה לאלכסנדרו מקסים, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:3.

יוון - הונגריה 3:4

ההונגרים אמנם נוצחו 4:3 על ידי יוון, שסיימה אחרונה בבית, אך גם כך הם קרובים מאוד להבטיח את העלייה שלהם ליורו 2016. הונגריה ממוקמת כרגע כמקום השלישי הטוב ביותר עם 15 נקודות. רק אם אוקראינה תפתיע ותנצח את ספרד, הונגריה לא תעפיל כמקום השלישי הטוב ביותר.

דקה 5: גול! סטליוס קיטסיו העביר מסירת רוחב לקוסטס סטפילידיס, שבעט פנימה את ה-0:1 של יוון.

דקה 26: גול! לאנדרו הגביה מאגף שמאל לרחבה, לוברנצ'יץ' קפץ מעל השומר שלו סטפילידיס שחלם וזה 1:1.

דקה 54: גול! אקוס אלק הצליח לגעת בקרן ושינה את כיוון הכדור, כריסטיאן נמת דחק פנימה מקרוב את ה-1:2 ההונגרי.

דקה 57: גול! פנאיוטיס טאחצידיס בעט כדור אדיר מ-18 מטר פנימה ואיזן ל-2:2.

דקה 76: גול! זולט קלמאר העביר מסירת רוחב לנמת, שבעט מקרוב כדור חזק פנימה וקבע 2:3.

דקה 79: גול! טאחצידיס העביר מסירת עומק מצוינת לקוסטס מיטרוגלו, שבעט פנימה את ה-3:3.

דקה 86: גול! חוסה הולבאס הגביה מאגף שמאל ומצא את פנאיוטיס קונה, שנגח מקרוב פנימה את ה-3:4.

פינלנד - צפון אירלנד 1:1
לפינלנד: פאולוס אראיורי (87), לצפון אירלנד: קרייג קצ'קארט (31)

רולנד יוהאס שחקן נבחרת הונגריה (ימין) מול קוסטס מיטרוגלו שחקן נבחרת יוון. AP
יוהאס מהונגריה מול מיטרוגלו היווני/AP

בית ט'

ארמניה - אלבניה 3:0

איזה הישג גדול לנבחרת האלבנית הצנועה, שעלתה לראשונה בתולדותיה לטורניר גמר גדול. האלבנים, שהיו יכולים להבטיח את העלייה שלהם כבר מול סרביה אם היו מנצחים, שמרו על קור רוח גם במשחק הקריטי וטיילו ל-0:3 בארמניה כדי להבטיח את המקום השני בבית עם 14 נקודות לעומת 12 של הדנים, שיילכו לפלייאוף.

דקה 9: גול! מיגיין באשה הצליח להעביר כדור רוחב לשקלזן גאשי, קאמו חובחניסיאן התערב, אבל כבש לשערו הוא שער עצמי וזה 0:1 לאלבניה, שכרגע עולה ליורו.

דקה 25: גול! כדור חופשי של לדיאן ממושאי מצא את בראט ג'ימשיטי, שהצליח לדחוק את הרגל שלו ולקבוע 0:2.

דקה 76: גול! ארמנדו סדיקו קיבל כדור מאודיסה רושי וכבש כדי לקבוע 0:3 ענק לאלבניה, שתשחק ביורו 2016.

סרביה - פורטוגל 2:1

בניגוד לקמפיין הקודם, מוקדמות מונדיאל 2014, אז עלתה בקושי ודרך הפלייאוף, הפעם הצליחה הנבחרת הפורטוגלית לעשות קמפיין בסטייל וכך היא גם נעלה אותו. גם בלי כריסטיאנו רונאלדו ובמשחק חסר חשיבות אחרי שכבר הבטיחה את העלייה שלה ליורו, פורטוגל ניצחה 1:2 בחוץ את סרביה וסיימה את שלב הבתים עם שבעה ניצחונות בשבעת המשחקים האחרונים. נאני וז'ואאו מוטיניו כבשו לזכות הנבחרת של פרננדו סנטוס, כשמנגד אלכסנדר קולארוב ונמניה מאטיץ' ספגו כרטיסים אדומים בתוך דקה. סרביה נעלה קמפיין אומלל עם ארבע נקודות במקום הרביעי והלפני אחרון בבית.

דקה 5: גול! דני פרץ קדימה נהדר, עבר את השומר שלו ומול סטויקוביץ' בעט חלש, שוער מכבי חיפה הדף לא טוב והיישר לרגליו של נאני, שבעט מול שער ריק פנימה את ה-0:1 של פורטוגל.

דקה 65: גול! אלכסנדר קולארוב העביר מסירת רוחב יפה, זוראן טושיץ' בעט בנגיעה אחת כדור אדיר לחיבורים וזה 1:1.

דקה 78: גול! אליסאו העביר מסירת רוחב לז'ואאו מוטיניו, שהשתלט על זה ובעט באומנות לפינה הרחוקה כדי לקבוע 1:2 לפורטוגל. לסטויקוביץ' לא היה שום סיכוי.

דקה 80: כרטיס אדום! קולארוב הכשיל את אנדרה אנדרה וספג צהוב שני ואדום.

דקה 81: כרטיס אדום! נמניה מאטיץ' ספג כרטיס אדום ישיר אחרי שחבט בפרצופו של אנדרה אנדרה והשאיר את סרביה בתשעה שחקנים. עבירה מכוערת מאוד של קשר צ'לסי.

דנמרק - צרפת 2:1

כמה שעות אחרי שירדה למקום השלישי בבית ט' ונשלחה למשחקי הפלייאוף בגלל עלייתה ההיסטורית של אלבניה ליורו, דנמרק הפסידה לעיני אוהדיה בפארקן. צרפת, מארחת יורו 2016, השלימה שבוע מוצלח עם ניצחון שני, הפעם עם חלק גדול מהמחליפים. אוליבייה ז'ירו תפס את מקומו של קארים בנזמה הפצוע והחזיר את צמד מהיר בדקה הרביעית (אחרי השמטה אומללה של קספר שמייכל) ובדקה השישית. הבלם אריק סביאצ'נקו צימק עבור הדנים בתוספת הזמן עם שער בכורה במדי הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully