וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייל ודז'קו בסגלים של ויילס ובוסניה לקרב ביניהן במוקדמות היורו

הנבחרות תפגשנה בזניצה ב-10.10, למשחק עם חשיבות מכרעת גם לישראל. למרות הזימון, שיתופו של דז'קו מוטל בספק גדול. גוטמן ושחקניו מקווים שהוולשים יסחטו לפחות נקודה בחוץ

עריכה: מרום שפיצר

מאמן נבחרת בוסניה, מחמד בז'דרביץ', פרסם היום (חמישי) סגל בן 29 שחקנים לקראת המשחקים נגד ויילס וקפריסין. הבוסנים נאבקים עם ישראל על המקום השלישי בבית ב' במוקדמות יורו 2016, והם מפגרים בשתי נקודות אחרי אלי גוטמן ושחקניו - כל זאת כשנותרו שש נקודות בקופה. הם יארחו את ויילס ב-10.10 ויתארחו בקפריסין ב-13.10.

ההפתעה המרכזית היא זימונו של אדין דז'קו הפתוע. חלוץ רומא כנראה לא יוכל לשחק, אבל הבוסנים עדיין מפנטזים שהם יצליחו להכשיר אותו. מו בשיץ' לעומתו, מורחק והוא מחוץ לסגל בכל מקרה. המאמן בז'דרביץ' אמר ש"מדובר בסגל בן 29 שחקנים, והוא עשוי להשתנות בהתאם לפציעות. קשה מאוד להחליף שחקן כמו בשיץ' ולכן הזמנתי כמה שחקנים בעמדה שלו".

שוערים: אסמיר בגוביץ', איברהים שהיץ', יסמין בוריץ'.

הגנה: טוני שוניץ', אוגניין וראנייש, אמיר ספאחיץ', ארמין ביצ'אקצ'יץ', מנסור מודז'ה, סיאד קולשינאץ, אדין צוצאליץ', ארווין זוקאנוביץ', מרין אניצ'יץ'.

קישור: מיראלם פיאניץ', סרג'ן גרהובאץ, אנל האדז'יץ', סטויאן וראנייש, האריס מדוניאנין, טינו סושיץ', סמיר שטיליץ', סנאד לוליץ', סיאד סליחוביץ', אדין וישצ'ה.

התקפה: אדין דז'קו, ארמין זץ, איזט האירוביץ', ארמין הודז'יץ', ריאד באיץ', מילאן ג'וריץ', ודאד איבישביץ'.

הפסקת מים של נבחרת ויילס עם גארת' בייל במשחק מול ישראל. GettyImages
ישחק מול בוסניה? בייל/GettyImages

המצב של ויילס הרבה יותר טוב מזה של הבוסנים, והיא זקוקה לנקודה בלבד משני המשחקים שנותרו לה, בשביל להעפיל לטורניר בצרפת. לכריס קולמן ושחקניו מצפה משחק קשה בזניצה, אבל הם יארחו את אנדורה שלושה ימים לאחר מכן ובכל מקרה יחגגו.

החדשות המרכזיות מבחינת הוולשים הן שגארת' בייל נכלל בסגל למרות שהוא סובל מפציעה קשה. גם ג'ו אלן שנעדר מהמשחק נגד ישראל, בפנים. כריס קולמן אמר על בייל: "אם הוא יהיה כשיר בשבילנו, ארצה שהוא ישחק בבוסניה. אנחנו צריכים את הקבוצה הכי חזקה שלנו על המגרש כדי להשיג תוצאה טובה".


שוערים: ויין הנסי, דני וורד, אוויין פון וויליאמס.

הגנה: אשלי וויליאמס, ג'יימס צ'סטר, ג'יימס קולינס, בן דייויס, כריס גאנתר, ניל טיילור, אדם הנלי, ג'אז ריצ'רדס.

קישור: ג'ו לדלי, ארון ראמזי, ג'ו אלן, דייויד וון, ג'ונתן וויליאמס, אמיר יוז, אנדי קינג, דייויד אדוארדס, דייויד קוטריל.

התקפה: גארת' בייל, האל רובסון קאנו, סם ווקס, סיימון צ'רץ', טום לורנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully