וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקו קובאץ' שילם את המחיר ופוטר מנבחרת קרואטיה

בעקבות התיקו המביך נגד אזרבייג'אן וההפסד לנורבגיה שדרדר את הנבחרת למקום השלישי בבית, החליטו בהתאחדות הקרואטית להיפרד מהמאן. אנטה צ'אצ'יץ', שמאמן את לוקמוטיב זאגרב, מועמד

מאמן נבחרת קרואטיה ניקו קובאץ' כועס. AP
התוצאות הכריעו. קובאץ'/AP

ניקו קובאץ' סיים את תפקידו כמאמן נבחרת קרואטיה אחרי התוצאות המאכזבות האחרונות של הנבחרת במוקדמות היורו. קרואטיה הובילה את בית ח' בתחילת החודש, אבל התיקו המביך ללא שערים נגד אזרבייג'אן שהגיע אחרי הפסד 2:0 לנורבגיה הורידו את הנבחרת למקום השלישי בבית, כשקובאץ' מצידו טען שהשחקנים שיחקו ללא לב.

מי שנטען לגביו שלא השקיע באותם משחקים הוא הקפטן לוקה מודריץ' שספג ביקורות, אבל קובאץ' היה זה ששילם את המחיר בסיום פגישה עם נציגי ההתאחדות הקרואטית. נשיא ההתאחדות, דאבור שוקר, אמר במסיבת העיתונאים: "בהתבסס על החלטת הנהלת ההתאחדות, חוזהו של ניקו קובאץ' הופסק יחד עם שאר אנשי הצוות. דיברנו כמו שני חברים, וכשהוא שמע את החדשות הוא קיבל את זה כמו ג'נטלמן".

קובאץ' היה האיש שהחליף את איגור סטימץ' והוא החזיק בחוזה עד לסוף המוקדמות. בשנה שעברה הוא הוביל את הנבחרת למונדיאל בברזיל בזכות ניצחון בפלייאוף על איסלנד. בשלב הבתים בטורניר היוקרתי השיגה קרואטיה ניצחון אחד. מי שנחשב כעת למועמד הבולט להחליף את קובאץ' הוא מאמן לוקומוטיב זגרב, אנטה צ'אצ'יץ'. ההודעה על מינוי המאמן החדש צפויה להתקבל, על פי ההתאחדות הקרואטית, עד ה-21 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully