וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימון צ'רץ': "חשבתי שעשיתי היסטוריה, אבל זה נלקח ממני"

חלוץ ויילס חשב שהוא הכריע את המשחק מול ישראל בדקה ה-94, רק כדי לגלות שהשער נפסל בגלל נבדל: "הייתי מרוסק". קולמן זעם: "אין ספק שהיה פנדל. אני לא מבין מה שופט הרחבה אמור לעשות". וגם: מיטב הממים

AP

נבחרת ויילס קיוותה לחגוג אתמול (ראשון) בקרדיף העפלה נהדרת ליורו 2016, אולם התכניות ייאלצו להמתין עוד קצת אחרי ה-0:0 המאכזב מול ישראל. הוולשים עדיין צפויים להיות בטורניר, שיהיה הטורניר הגדול הראשון שלהם מאז 1958, כאשר באוקטובר הם מתארחים בבוסניה ואז מארחים את אנדורה, למה שעשוי להיות משחק העלייה.

בדקה ה-94, ויילס הגיעה הכי קרוב שאפשר, כאשר סימון צ'רץ' נגח לרשת של אופיר מרציאנו, רק כדי לראות את הקוון מניף את הדגל לנבדל, בצדק. צ'רץ' הודה לאחר המשחק: "הייתי מרוסק. לא ראיתי שוב את האירוע, כך שאני לא יודע כמה הייתי קרוב להגנה, אבל באותו רגע חשבתי שזה היה הרגע הגדול. נשברתי כשהבנתי שזה לא קרה, אבל עדיין עשינו ארבע נקודות משני משחקים ואנחנו כמעט שם. כשהכדור נכנס, היו כמה שניות בהן חשבתי שעשיתי היסטוריה. הייתה שאגה מהיציעים והתחושה הייתה מדהימה, אבל שתי שניות עברו וזה נלקח ממני. אני מקווה שאזכה לעוד רגע כזה במשחק הבא".

שחקן נבחרת ויילס סיימון צ'רץ' לאחר פסילת שער מול ישראל. רויטרס
הכי קרוב שיש. צ'רץ' ובייל לא מאמינים שהשער נפסל/רויטרס

כריס וויטאן מהאתר "ויילס אונליין" סיכם את המשחק: "לילה של דרמה ותסכול מריר עבור נבחרת ויילס... אבל היא עוד תזכה לחגוג. עברו 57 שנים, אז מה זה עוד כמה שבועות? הנבחרת כבר הייתה ארבע דקות מעלייה, לפני שבלגיה כבשה בקפריסין. בכל מקרה, משהו הרגיש לא נכון לעשות את זה ככה. לסיפורים הכי טובים יש סוף מהאגדות והסיפור של ויילס, על סיוטים בשלבי מוקדמות, עומד לפנות את מקומו לסצנה האחרונה והמנצחת של יורו 2016. ויילס הייתה יכולה לכתוב את התסריט שלה כבר אתמול. היא עשתה את זה כל הקמפיין הנוכחי ולכן, גם לקראת סיום המשחק היא לא איבדה אמונה. אחרי כל מה שהנבחרת הזו עברה, הרגע בו הנגיחה של סימון צ'רץ' פגשה את הרשת של מרציאנו נראתה כל כך אמיתית. לכמה שניות, זה באמת קרה, אבל הקוון הקרואטי קיבל החלטה נכונה".

עוד נכתב באותו עיתון: "התסכול ביציעי קרדיף היה גבוה. ישראל הגיע בשביל להוציא נקודה, שיחקה כמו שהיא הייתה צריכה והשיגה את אותה נקודה. ויילס פשוט לא מצאה את הפירצה". בעיתון העניקו לשחקני הנבחרת שלהם ציונים גבוהים, כאשר כל ארבעת שחקני ההגנה, שלא ספגו כבר 504 דקות רצופות במדי הנבחרת, זכו לציון 8. גם דייויד אדוארדס וארון ראמזי, שנבחר למצטיין במשחק, קיבלו ציון 8 ואילו גארת' בייל קיבל רק ציון 6: "הוא ניסה כל הזמן להיות מעורב, אבל בקושי הגיע להזדמנויות". ב-BBC אגב, בייל קיבל ציון 7: "הופעה שקטה יחסית מכוכב ריאל מדריד, למרות שהוא גרם להגנה הישראלית להיות דרוכה כל הזמן".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן נבחרת ויילס ארון ראמזי מול ביברס נאתכו. GettyImages
המצטיין. ראמזי/GettyImages

המאמן כריס קולמן אמר על הרגע בו נכבש השער הפסול של צ'רץ': "לא רציתי להסתכל על הקוון. ידעתי שהוא יניף את הדגל, אז פשוט נתתי לעצמי עוד כמה שניות ליהנות מהרגע. השחקנים קצת בדיכאון כרגע, כי זה אנטי-קליימקס שקרה לא פעם בכדורגל הוולשי. הם אנושיים ולכן, מאוכזבים, כי כבר התחלנו לדמיין את החגיגות שאחרי".

על היכולת של היריבה הוסיף המאמן: "אנחנו לא רגילים לנבחרות שמגיעות אלינו ומסתגרות ככה. אנחנו יותר רגילים לעשות את זה ליריבות שלנו וזה משהו שנצטרך ללמוד איך לפתור". קולמן זעם על הפנדל שלא נשרק לחובת איתן טיבי, לאחר שהכדור פגש את ידו של בלם נבחרת ישראל: "אין ספק שהיה פנדל ושופט הרחבה היה ממש שם. אני לא יודע למה הוא לא שרק. אני לא ממש מבין מה השופטים האלה אמורים לעשות. אם הם בעמדה טובה יותר מהשופט הראשי, למה שלא יקחו את ההחלטה הנכונה. זו הייתה החלטה קלה עבורו".

ריו פרדיננד מחמיא לבלם אשלי וויליאמס

גם העיתונאי הנרי ווינטר יודע שהיה פנדל

נבחרת "ביילס"

בלי בייל זה לא יילך

קצת הסתלבטויות על בייל

"ארסן ונגר" היה מרוצה מהשחקן שלו

למה הוולשים מעדיפים ראגבי?

במשפט אחד: "אכזבה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully