וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלינד: "ירינו לעצמנו ברגל". התקשורת ההולנדית: "ערב שחור"

הולנד הובסה 3:0 בטורקיה והתרחקה גם מפלייאוף העלייה ליורו. המאמן, שנמצא רק שני משחקים בתפקיד, כבר סופג אש: "לא חושב לעזוב". ווסלי סניידר: "אנחנו צריכים לקוות למעידה של הטורקים"

AP
מאמן נבחרת הולנד, דני בלינד. AP
המינוי שלו היה טעות? בלינד/AP

נבחרת הולנד ממשיכה להתרסק. כמה ימים אחרי שהפסידו 1:0 לאיסלנד בבית, האורנג' הובסו אתמול (ראשון) 3:0 בטורקיה וירדו למקום הרביעי בבית א' במוקדמות היורו. הנבחרת של דני בלינד איבדה סיכוי להעפיל אוטומטית וכרגע היא גם מחוץ לתמונת הפלייאוף.

בהולנד כלי התקשורת לבשו אבל. מסקרים מי אשם בכישלון הצורב, דרך ביקורת קשה על יו"ר ההתאחדות ברט ואן אוסטבן ועד הספדים צורבים. הכותרות דמו לאלו אחרי ההפסד לאיסלנד בסוף השבוע: "ערב שחור", "הלם בקוניה (העיר בה התקיים המשחק)", "אליפות אירופה במרחק קילומטרים", "רק נס יביא את האורנג' ליורו" ועוד.

הולנד מפגרת אחרי טורקיה בשתי נקודות, כשנותרו לה משחקים נגד קזחסטן (חוץ) וצ'כיה (בית). טורקיה תתארח אצל צ'כיה ותארח את איסלנד, וארבע נקודות יספיקו לה כי במצב של שוויון נקודות, הטורקים יעלו בזכות עדיפות במאזן הפנימי מול הולנד (תיקו 1:1 וניצחון 0:3). בלינד הוכיח שהוא לא ממש מכיר את החוקים, חשב ששובר השוויון הוא הפרש שערים ואמר ש"אם טורקיה לא תשיג שש נקודות, נסיים במקום השלישי".

דני בלינד שהחליף את חוס הידינק והפסיד בשני המשחקים שלו על הקווים, כבר נשאל על ידי העיתונאים ההולנדים האם הוא מתכוון לעזוב את תפקידו, והשיב ש"לא, זה אפילו לא חלף בראשי". המאמן גם התחמק מלא מעט שאלות על בנו דיילי, שהציג יכולת חלשה ולקח חלק בשתי הספיגות הראשונות.

בלינד ניסה להסביר את ההפסד: "נתנו לטורקים להבקיע שערים קלים. הם הענישו אותנו על הטעויות שלנו ואנחנו נאלצנו לדרוף אחריהם על המשחק. הקמפיין שלנו ממש לא טוב עד עכשיו. ניסיתי בימים האחרונים לתקן את הדברים השליליים, אבל ירינו לעצמנו ברגל שוב וזה חבל".

ווסלי סניידר, מהשחקנים הוותיקים של האורנג' אמר: "עבדנו מאוד קשה, אבל שום דבר לא הצליח. אולי יש לנו בעיה של חוסר ביטחון. ניסינו לשחק כדורגל ולפרקים זה הלך טוב. ההזדמנויות שהגענו אליהן לא נכנסו. אנחנו עדיין בתמונה וצריכים לקוות למעידה של טורקיה בשני המשחקים שנשארו לה".

רובין ואן פרסי אמר אחרי המשחק: "אנחנו מתקשים לאורך כל קמפיין המוקדמות הזה. עכשיו הדברים לא בידיים שלנו יותר. זה נורא, פשוט נורא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully