וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסלנד וצ'כיה עלו ליורו 2016, הולנד ספגה הפסד מביך

הסקנדינבים סיימו ב-0:0 ביתי מול קזחסטן ושיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-19, כמו הצ'כים שעשו את זה עם 1:2 בלטביה. הולנד הובסה 3:0 על ידי טורקיה. איטליה ניצחה 0:1 את בולגריה

משחקי המחזור השמיני בבתים א', ב' ו-ח' במוקדמות יורו 2016 מתקיימים הערב (ראשון). כבר במשחקים הראשונים ספגה הולנד סטירת לחי מצלצלת כשהובסה 3:0 על ידי טורקיה ואיבדה סיכוי לעלות ישירות לטורניר הגמר. צ'כיה הפכה לנבחרת השנייה שעולה ליורו לאחר שניצחה 1:2 את לטביה ועלתה למקום הראשון בבית שלה. איסלנד סיימה ב-0:0 ביתי מול קזחסטן והבטיחה את עלייתה לטורניר הגדול הראשון בתולדותיה. בבית ח', איטליה עשתה את שלה עם 0:1 נוסף, כשעוד לפני כן הצליחה נורבגיה לנצח 0:2 את קרואטיה. אזרבייג'אן ומלטה נפרדו ב-2:2.

שחקני נבחרת טורקיה חוגגים. רויטרס
שחקני טורקיה חוגגים/רויטרס

איסלנד - קזחסטן 0:0

הסקנדינבים אמנם לא עשו את זה בקלאס וסיימו רק בתיקו ביתי מול נועלת הבית קזחסטן, אבל גם כך איסלנד הבטיחה את עלייתה לטורניר הגדול הראשון בתולדותיה. האיסלנדים שיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-19 והגדילו את הפער מטורקיה השלישית לשבע נקודות. ארון גונארסון האיסלנדי ספג כרטיס צהוב שני בדקה ה-89 לאחר שביצע עבירה והורחק.

לטביה - צ'כיה 2:1

אמנם בגביע העולם האחרון היא לא הייתה, אבל ביורו צ'כיה כמעט תמיד מככבת, וב-2016 בצרפת היא גם תהיה. הצ'כים עשו את שלהם עם 1:2 בלטביה והבטיחו את הכרטיס ליורו כששיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-19 נקודות, שבע מעל טורקיה השלישית.

בדקה ה-14 מצאה צ'כיה את השער הראשון שלה לאחר שמילאן שקודה, כוכב המשחק הקודם שלה, הגביה ודויד לימברסקי קבע 0:1. הצ'כים כבשו את השני בדקה ה-25 כשוולדימיר דארידה בעט כדור נהדר מ-23 מטר לחיבורים וקבע 0:2. ארתור זיוזניס הצליח לצמק בדקה ה-73 לאחר בישול של דניס ראקלס וזה 1:2.

טורקיה - הולנד 0:3

אז מה יהיה? יורו 2016, זה שישחקו בו 24 נבחרות, יהיה נטול הולנד? הנבחרת של דני בלינד, שרשם הפסד שני בשני משחקים כמאמן האורנג', נוצחה 3:0 כואב במיוחד בחוץ מול טורקיה וירדה למקום הרביעי והאומלל בבית א'. טורקיה חגגה ועלתה למקום השלישי עם 12 נקודות, שתיים יותר מהולנד כשנותרו עוד שש נקודות בקופה. הולנד איבדה סיכוי לסיים בין שני המקומות הראשונים בבית שלה.

טורקיה עלתה ליתרון כבר בדקה השמינית לאחר שמסירת עומק יפה של ארדה טוראן מצאה את אויוז'אן אויזאקופ, שהקפיץ בקלות מעל יספר סילסן וזה 0:1. הטורקים כבשו את השני בדקה ה-25 כשארדה טוראן חגג על דיילי בלינד באגף שמאל של התקפת הטורקים ובעט לפינה הקרובה, יספר סילסן היה בפינה הקרובה, אבל כשל להדוף וזה 0:2. החגיגה הטורקית נמשכה בדקה ה-86 כשבוראק אילמז השלים מהלך קבוצתי יפה מאוד אחרי בישול של קאנר ארקין וזה 0:3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

איטליה - בולגריה 0:1

האזורי לא כובשים כמעט בקמפיין הזה, אבל לפחות מצליחים לנצח וגם להיות במקום הראשון בבית שלהם. איטליה ניצחה בפעם השנייה ברציפות 0:1, הפעם נגד בולגריה בבית בזכות שער של דניאלה דה רוסי בפנדל כבר בדקה השישית. הנבחרת של אנטוניו קונטה במקום הראשון בבית עם 18 נקודות, שלוש יותר מקרואטיה השלישית.

לאחר שווסלין מינב ביצע עבירה טיפשית ברחבה על אנטוניו קנדרבה. דניאלה דה רוסי בעט את הפנדל פנימה וכבש, אבל השופט פסל את השער בגלל ששחקן התקפה נכנס לרחבה לפני הבעיטה. דה רוסי בעט שוב ודייק שוב וזה 0:1 לאיטליה.

בדקה ה-55 ספג דניאלה דה רוסי כרטיס אדום לאחר שהתעמת עם איליאן מיטסנסקי, שהורחק בעצמו.

האיטלקים עלו ליתרון

נורבגיה - קרואטיה 0:2

הסקנדינבים הצליחו לעלות באופן זמני אל המקום הראשון בבית שלהם - עד שאיבדו אותו לאיטליה, שניצחה - אחרי 0:2 מרשים במיוחד מול קרואטיה, שסגרה שני משחקים לא מוצלחים אחרי ה-0:0 באזרבייג'אן בשישי האחרון. נורבגיה נמצאת במאבק ובגדול ויכולה בהחלט לאיים על שתי הראשונות, כשאיטליה תשחק רק מאוחר יותר.

הנורבגים עלו ליתרון בדקה ה-51 לאחר שיו אינגה ברגט ביצע מהלך אישי יפה בתוך הרחבה ובעט פנימה מ-8 מטר, 0:1. בדקה ה-69 כבש ברגט את השני של נורבגיה ושלו כשבעיטה שלו מ-16 מטר קו אלכסוני פגעה באחד המגנים וחדרה פנימה, 0:2.

מלטה - אזרבייג'אן 2:2
למלטה: מיכאל מיפסוד (55), אפלרד אפיונג (71), לאזרבייג'אן: ראהיד אמירגולייב (36 ו-80)

דניאלה דה רוסי שחקן נבחרת איטליה חוגג. רויטרס
דה רוסי חוגג את השער המוקדם/רויטרס
ווסלי סניידר שחקן נבחרת הולנד. רויטרס
ווסלי סניידר, זה נראה רע מבחינת הולנד/רויטרס
שחקני נבחרת צ'כיה חוגגים. רויטרס
שחקני נבחרת צ'כיה חוגגים עלייה ליורו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully