וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בוויילס: ג'ו אלן יהיה כשיר למפגש נגד נבחרת ישראל

קשר ליברפול, שנפצע בשריר הירך האחורי לפני כשבוע וחצי במהלך משחק הכנה לעונה, מצליח להחלים מהר מהצפוי ועשוי לעמוד לרשות המאמן כריס קולמן, שיפרסם ב-24/8 את הסגל למשחק

שחקן נבחרת ויילס ג'ו אלן. Mike Hewitt, GettyImages
מול קפריסין הוא מושעה, אבל מול ישראל ג'ו אלן עשוי לשחק/GettyImages, Mike Hewitt

שבוע וחצי חלף מאז נפצע ג'ו אלן, קשר נבחרת ויילס, במשחק ההכנה לעונה של קבוצתו ליברפול מול סווינדון טאון והערב (חמישי), עולים דיווחים בתקשורת הוולשית לפיהם השחקן יהיה כשיר, בניגוד לחשש הראשוני, למפגש מול נבחרת ישראל אותו תארח ויילס בשישי בספטמבר.

אלן נפצע באותו משחק בשריר הירך האחורי ונטש את כר הדשא כעבור 13 דקות בלבד, כאשר ההערכות תחילה היו כי הוא ייאלץ להיעדר מהמגרשים למעלה מחודש. עוד לפני המשחק מול ישראל, ויילס תצא בשלישי בספטמבר למשחק חוץ חשוב לא פחות, נגד קפריסין ואת המשחק הזה אלן בכל מקרה יחמיץ בשל השעייה, אולם מול ישראל הוא צפוי לעמוד לשירותיו של המאמן כריס קולמן, בשעה שהנבחרת הבריטית תנסה להבטיח העפלה היסטורית עבורה ליורו 2016.

המאמן קולמן יפרסם את הסגל הסופי שלו לקראת צמד המשחקים ב-24 באוגוסט ולאחר שהוא כבר היה קרוב להשאיר את אלן בחוץ בשל הפציעה, נראה כעת כי הקשר ייכלל בסגל בתקווה שאכן לא תהיינה לו בעיות נוספות בתהליך ההחלמה והוא יוכל להיות על כר הדשא בקרדיף בתחילת החודש הבא.

אלן לא שיחק כמובן במחזור פתיחת עונת הפרמיירליג בו ליברפול ניצחה בחוץ את סטוק וקשה להאמין שהוא ייקח חלק גם במחזור הקרוב, בו המייטי רדז יארחו את העולה החדשה בורנמות', אך גם בקבוצה וגם בנבחרת מקווים לראות אותו משחק עוד לפני שיגיע הרגע בו יתייצב במדים הלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully