וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרואטיה ספגה עונש הפחתת נקודה אחת בעקבות צלב הקרס על הדשא

לפני כחודש עוצב צלב הקרס על הדשא בספליט, וכעת ועדת המשמעת של אופ"א החליטה להרשיע את הנבחרת בהתנהגות גזענית, הורידה לה נקודה ופסקה על שני משחקים ביתיים ללא קהל. קרואטיה עדיין ראשונה

צלב קרס על כר הדשא בקרואטיה במשחק מול נבחרת איטליה. AP
הצלב שעוצב/AP

ועדת המשמעת של אופ"א החליטה להוריד נקודה אחת ממאזנה של נבחרת קרואטיה במוקדמות אליפות אירופה, זאת בעקבות עיצוב של צלב קרס על הדשא במשחק נגד איטליה בחודש שעבר. פרט להורדת הנקודה, הוחלט כי קרואטיה תשחק את שני משחקיה הביתיים הבאים בקמפיין ללא קהל וכן יתר משחקיה בקמפיין לא יתקיימו באצטדיון בספליט. לכך גם מצטרף קנס בגובה 100 אלף יורו.

ההתאחדות הקרואטית הורשעה בהתנהגות גזענית, אך היא תוכל לערער תוך שלושה ימים על ההחלטה. למרות הפחתת הנקודה, קרואטיה נותרת במקום הראשון בבית ח', אך כעת במאזנה 13 נקודות, נקודה אחת יותר מאיטליה כשנותרו ארבעה משחקים לסיום הקמפיין. העונש למשחק ללא קהל יחול בקמפיין הזה רק בהתמודדות מול בולגריה, כשהעונש למשחק נוסף יוטל בקמפיין הבא.

כידוע, אנשי האצטדיון בספליט שבחנו את המגרש נדהמו לגלות שעל כר הדשא החליט מישהו "לעצב" צלב קרס. המשחק נגד איטליה נערך אז ללא קהל בשל עונש שספגה קרואטיה לאחר התפרעות של אוהדיה במשחק מול נורבגיה בחודש מרץ האחרון. אנשי האצטדיון, ששמו לב לצלב הקרס במהלך המחצית הראשונה, ניסו לכסות אותו בהפסקה אולם ללא הצלחה.

דובר ההתאחדות הקרואטית, טומיסלב פצ'אק, התנצל אז ואמר: "מה שקרה פה זה עבירה על החוק וחבלה מכוונת. אנו מצפים מהמשטרה למצוא את האחראים למעשה הזה. זו בושה, לא רק עבור ההתאחדות הקרואטית, אלא עבור קרואטיה כולה. הודענו לאופ"א על התקרית המעציבה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully