וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכוער: צלב קרס "עוצב" אל תוך כר הדשא במשחק בין קרואטיה לאיטליה

אנשי האצטדיון בספליט הבחינו במהלך המחצית הראשונה של המפגש במסגרת מוקדמות היורו כי מישהו שירטט את הסמל הנאצי על המשטח. דאבור שוקר זועם, בהתאחדות הקרואטית מתנצלים

צלב קרס על כר הדשא בקרואטיה במשחק מול נבחרת איטליה. AP
צלב הקרס בולט מאוד/AP

בשעה שנבחרת ישראל התמודדה אמש (שישי) עם בוסניה, נערכו ברחבי אירופה עוד שלל משחקים במסגרת מוקדמות יורו 2016. אחד המוקדים היה בקרואטיה, שם הנבחרת המקומית סיימה ב-1:1 מול איטליה. אלא שלאחר המשחק, כולם עסקו רק בדבר אחד, מכוער במיוחד.

אנשי האצטדיון בספליט, שבחנו את המגרש, נהדמו לגלות שעל כר הדשא החליט מישהו "לעצב" צלב קרס. המשחק עצמו נערך ללא קהל, בשל עונש שספגה קרואטיה לאחר התפרעות של אוהדיה במשחק מול נורבגיה בחודש מרץ האחרון, מה שלא הפריע לאדם כלשהו, שטרם זוהה, אך הצליח להגיע אל הדשא מבעוד מועד ולהשאיר בו חותם.

דובר ההתאחדות הקרואטית, טומיסלב פצ'אק, התנצל: "מה שקרה פה זה עבירה על החוק וחבלה מכוונת. אנו מצפים מהמשטרה למצוא את האחראים למעשה הזה. זו בושה, לא רק עבור ההתאחדות הקרואטית, אלא עבור קרואטיה כולה. הודענו לאופ"א על התקרית המעציבה הזו".

אנשי האצטדיון, ששמו לב לצלב הקרס במהלך המחצית הראשונה, ניסו לכסות אותו בהפסקה אולם ללא הצלחה. פצ'אק הוסיף: "למיטב ידיעתנו, הסמל הזה עוצב לתוך המשטח ב-24 או 48 השעות שלפני המשחק, כך שניתן יהיה להבחין בו במהלך ההתמודדות. אנו מתנצלים בפני האוהדים שראו את המשחק בטלוויזיה, בפני שתי הנבחרות ובפני האורחים שלנו מאיטליה על הסמל הנאצי הזה". בקרואטיה, אגב, טוענים כי כבר בוצע מעצר ראשון בעניין.

גם חלוץ העבר דאבור שוקר, המשמש כיום כנשיא ההתאחדות הקרואטית, היה המום: "זו אחת הבעיות שלנו ואנחנו חייבים לתקן אותה. נדבר על כך בהמשך, אבל אני מאוד כועס".

צלב קרס על כר הדשא בקרואטיה במשחק מול נבחרת איטליה. AP
צלב קרס על כר הדשא בקרואטיה במשחק מול נבחרת איטליה/AP

מסתבר שזו לא הפעם הראשונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully