וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון שוב בפסגה עם 0:2 על אוויאן

הנדנדה נמשכת: גרנייה חגג שער בכורה העונה בכדור חופשי (20) ולקאזט הכפיל בפנדל (38) כדי להעניק 0:2 על אוויאן מהתחתית, אך לליון משחק עודף. מארסיי חזרה למסלול הניצחונות עם 0:2 במץ

אלכסנדר לקאזט שחקן ליון, מעליו קלמון גרנייה. AP
אחד בכדור חופשי, השני בפנדל. קלמון גרנייה עם אלכסנדר לקאזט/AP

המחזור ה-35 בצרפת יצא לדרך ביום שישי ונמשך עם שורה של משחקים מסקרנים ביום שבת. במשחק שהוציא את המחזור לדרך מארסיי גברה על מץ 0:2 בחוץ. ליון עלתה בשבת לפסגה עם 0:2 ביתי על אוויאן, לפחות עד שפריס סן ז'רמן תשחק ביום ראשון (נאנט בחוץ). לאנס שתתארח אצל ליל לדרבי ביום ראשון, עלולה להפוך ליורדת הראשונה העונה.

ליון - אוויאן 0:2

סיפור האליפות תלוי קודם כל בפריס סן ז'רמן, אבל ליון המשיכה להפעיל לחץ והשתוותה לאלופה (משחק חסר) בפסגה, כשהיא מקדימה אותה ל-24 שעות בזכות הפרש שערים עדיף. קלמון גרנייה המוכשר, שחזר בשבועות האחרונים אחרי פציעה קשה שהשביתה אותו לאורך כל העונה, פתח לראשונה בהרכב ובדקה ה-20 חגג שער בכורה בסגנון האופייני לו, עם כדור חופשי מסובב מ-20 מטרים. אלכסנדר לקאזט הכפיל בפנדל בדקה ה-38 וציין את השער ה-27 שלו בליגה. אוויאן נותרה מתחת לקו האדום.

אנדרה פייר ג'יניאק שחקן מארסיי. AP
מארסיי הייתה נושאת לניצחון הזה. ג'יניאק/AP

מץ - מארסיי 2:0

במשחק שפתח את המחזור הקבוצה מדרום צרפת נעזרה בצמד של אנדרה-פייר ג'יניאק כדי לעצור את רצף ההפסדים ואולי לצאת מהמשבר. מרסלו ביילסה והשחקנים שלו התייצבו בסטאד סנט סימפוריין אחרי ארבעה הפסדים רצופים, אבל נהנו ממפגש עם יריבה שנמצאת בדרכה לליגת המשנה ועלו על מסלול הניצחונות. ג'יניאק כבש בדקות 38 ו-62 והעלה את המאזן שלו העונה ל-20 שערי ליגה. זה הספיק לקבוצה מדרום צרפת בשביל שלוש נקודות שהעלו אותה זמנית למקום הרביעי שווה אירופה.

משחקים נוספים

באסטיה - סט. אטיין 0:1
לבאסטיה: פלויד אייטה (84)

גנגאן - ריימס 0:2
לגנגאן: קלאודיו בבו (62), כריסטוף מנדאנדה (90)

לוריין - בורדו 0:0

מונפלייה - ראן 0:0

ניס - קון 1:1
לניס: קרלוס אדוארדו (41), לקון: ניקולא בנזה (15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully