וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל נוייר: "זו לא הייתה הופעה וירטואוזית, אבל השתפרנו מהמשחק הקודם"

שוער נבחרת גרמניה שאב אופטימיות מה-0:2 בגאורגיה. בסטיאן שווינשטייגר, שענד את סרט הקפטן לראשונה: "אנחנו צריכים להיראות טוב יותר". יואכים לב: "מאושר מהמחצית הראשונה"

יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה. GettyImages
היה מרוצה מהמחצית הראשונה. לב/GettyImages

נבחרת גרמניה ניצחה הערב (ראשון) 0:2 את גאורגיה בטביליסי במסגרת המחזור החמישי בבית ד' של מוקדמות יורו 2016. מרקו רויס (39) ותומאס מולר (44) כבשו לזכות אלופת העולם ועזרו לה לשפר את מאזן הנקודות שלהם ל-10 מ-15 אפשריות, כשהם עם שלושה ניצחונות, תיקו והפסד. זה היה המשחק ה-900 של גרמניה בהיסטוריה והיא ציינה אותו כמו שצריך מבחינתה.

מנואל נוייר שוער נבחרת גרמניה. Matthias Hangst, GettyImages
שמר על רשת נקייה. נוייר/GettyImages, Matthias Hangst

בסטיאן שווינשטייגר, שערך הופעת בכורה כקפטן, אמר בסיום: "הצלחנו לשמור על רשת נקייה וזו הייתה המטרה שלנו. היה לנו קשה למצוא מרווחים נגדם. עשינו כמה טעויות במחצית המגרש שלהם, אבל הצלחנו לנצח בכל מקרה. אנחנו צריכים להשתפר ועכשיו נתרכז במשחקים מול גיברלטר וסקוטלנד". שוער גרמניה מנואל נוייר: "רצינו להתגונן טוב והצלחנו לעשות את זה. זו לא הייתה הופעה וירטואוזית, אבל הצלחנו להשתפר מאז משחק האימון מול אוסטרליה ביום רביעי".

מאמן גרמניה יואכים לב אמר: "מי שהתבונן על הטבלה ערב המחזור, היה יכול לראות שאנחנו חייבים לנצח פה. הייתי מאושר מהצורה בה שיחקנו במחצית הראשונה. הצלחנו לעשות שילובים יפים והיינו מסוכנים. במחצית השנייה היינו קצת מרושלים וביצענו כמה טעויות. גאורגיה המשיכה לשחק בצורה הגנתית והקשתה עלינו". טוני קרוס: "שלטנו במשחק מההתחלה עד הסיום. הטעויות שעשינו היו רק במחצית המגרש שלהם ולכן לא הצלחנו לנצל מצבים טובים".

תומאס מולר, שכבש את השני, אמר: "אני חושב שהמפתח להצלחה שלנו היה להעביר את רוב המשחק במחצית המגרש שלהם. לא מסרנו בכל פעם את המסירה הנכונה ואיבדנו את הכדור בצורה קלה מדי. במחצית השנייה יכולנו להפוך את המשחק לקל יותר עבורנו. יש לי רגשות מעורבים כי התחלנו חזק, אבל לא הצלחנו לכבוש אחרי המחצית. בכל מקרה, היה נחמד להשיג את שלוש הנקודות".

מאמן גאורגיה קחאבר טשדאדזה אמר: "אני רוצה לברך את גרמניה. המטרה המרכזית שלנו הייתה לזכות בכדור מהר ולא הצלחנו לעשות את זה. יש לנו פוטנציאל, אבל אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה כדי למלא אותו. השחקנים צריכים להאמין בעצמם. השתפרנו במחצית השנייה, אבל אנחנו עדיין צריכים לשמור על האמונה העצמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully