וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון הארטסון: "המאמן שלכם על הפנים". כריס קולמן: "בייל אף פעם לא מאכזב"

שחקני נבחרת ויילס חגגו 0:3 גדול על ישראל, הארטסון: "איך גוטמן לא שם שמירה אישית על בייל?". המאמן קולמן: "ידענו שתהיה אווירה חמה". בייל: "איזה כיף לנצח במשחק כזה בחוץ"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
כריס קולמן מאמן נבחרת ויילס. ברני ארדוב
קולמן מודה לאוהדים הוולשים/ברני ארדוב

נבחרת ויילס חגגה הערב באצטדיון בחיפה עם 0:3 נינוח במיוחד מול ישראל, במסגרת המחזור החמישי של מוקדמות יורו 2016. הוולשים קיבלו ערב נהדר של גארת' בייל, שכבש צמד ובישל אחד לארון ראמזי הנפלא, ועלו אל המקום הראשון בבית עם 11 נקודות לעומת 9 של הישראלים, להם גם משחק חסר.

השפילה את ישראל: ויילס ניצחה 0:3 בחיפה
ביברס נאתכו: "הם לא שלטו במשחק"
רפאלוב אכזב, גוטמן שגה, טיבי התפרק
ערן זהבי וגארת' בייל: איזה הבדל

ארון ראמזי שחקן נבחרת ויילס. ברני ארדוב
שני שחקנים שהיו בשתי רמות מעל כולם. ראמזי ובייל/ברני ארדוב

המאמן הוולשי כריס קולמן נשמע מבסוט בסיום ואמר: "זה מקום קשה מאוד לשחק בו. ידענו שהאווירה תהיה נהדרת ושהקהל המקומי יהיה רועש, אז ניסינו לשמור אותם בשקט. רצינו להתרכז בעצמנו ולא בישראל. ידענו שישראל קבוצה טובה, אבל רצינו להתמקד בעצמנו. הכי חשוב שניצחנו והגיע לנו לנצח. ניצחון מוצדק לוויילס".

קולמן נשאל האם הרגיש בטוח אחרי ההרחקה של איתן טיבי ואמר: "כמנג'ר כבר חוויתי דברים, ואני שמח ששמרנו על ריכוז. לישראל יש שחקנים מסוכנים שהיו יכולים לעקוץ אותנו אפילו בעשרה שחקנים. יכולנו לכבוש שערים נוספים, אבל הכי חשוב שניצחנו. ישראל אחת הנבחרות המסוכנות בבית, ועכשיו יש לנו משחק נגד בלגיה. אם אנחנו רוצים להיות מצליחנים, אנחנו צריכים לנצח את הנבחרות הטובות".

על ההופעה המצוינת של גארת' בייל, אמר קולמן: "תמיד כשגארת' מגיע, כמו כל השחקנים, הוא מגיע לסביבה שונה, הוא תמיד עובד קשה, יוצר מצבים. נחמד מאוד שיש אותו בנבחרת. הוא יודע את התפקיד שלו בנבחרת והוא אף פעם לא מאכזב אותנו. כולם מאושרים מהעבודה שהוא עשה ושהנבחרת כולה עשתה".

גארת' בייל, שכבש צמד, אמר: "ידענו איזה משחק גדול זה צפוי להיות, זה היה מפגש בין שתי מוליכות הבית, דבר שאנחנו לא זוכים להגיד הרבה פעמים, וזה מדהים לנצח במשחק כזה. שמנו את עצמנו במצב נהדר. אנחנו רק בדרך עכשיו, יש עדיין הרבה משחקים והכול יכול לקרות. שמנו את עצמנו במצב טוב מאוד וכל מה שאנחנו יכולים לעשות הוא להמשיך להילחם, נמשיך לעבוד קשה ואני מקווה שנוכל להמשיך להיראות טוב".

בלם ויילס אשלי וויליאמס, שציין הערב 50 הופעות בנבחרת הלאומית, אמר: "זה הניצחון הגדול ביותר שלי בנבחרת, מול יריבה לא קלה, שלטנו במשחק. הצלחנו להשתיק את האצטדיון והתמודדנו עם העייפות. כולנו שיחקנו משחקים גדולים בעבר ונהנינו מכל רגע כאן".

ג'ון הארטסון אמר לכתב וואלה ספורט עידן ויניצקי: "המאמן שלכם... על הפנים. איך הוא לא שם שמירה אישית על גארת' בייל?".

גם התקשורת הוולשית חגגה, וב"walesonline" נכתב שמדובר ב"ניצחון מרהיב" ו"לילה בלתי נשכח". עוד נכתב ש"גם כשישראל הייתה ב-11 שחקנים ויילס היתה טובה בהרבה... זה אחד הניצחונות הגדולים של הנבחרת בדור האחרון".

שחקני ויילס חוגגים ניצחון על ישראל. הטוויטר של גארת' בייל, צילום מסך
שחקני ויילס חוגגים ניצחון על ישראל/צילום מסך, הטוויטר של גארת' בייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully