וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאקי: "אנצ'לוטי עשה בריאל מדריד מעשה אמנות". פסל של רונאלדו נחנך עם הפתעה

אחרי הזכיה באליפות העולם לקבוצות, סאקי משבח את בן ארצו, עם אזהרה קטנה. קבוצת חובבים גרמנית דורשת מריאל מדריד 60 אלף יורו: דמי השבחה על טוני קרוס. צפו בפסל של רונאלדו שנחנך במדיירה, עם הפתעה באזור החלציים

טוני קרוס שחקנה החדש של ריאל מדריד. רויטרס
כסף קטן. קרוס/רויטרס

הקבוצה המזערית גרייפסוואלדר, שמשחקת בליגת חובבים בגרמניה, תובעת מריאל מדריד לשלם לה 60 אלף יורו - דמי השבחה על טוני קרוס. הקשר המצטיין נולד בעיר גרייפסוואלד שממוקמת סמוך לחוף הצפון-מזרחי של גרמניה. הוא שיחק במחלקת הנוער של הקבוצה המקומי בשנים 1997-2002 וכשהיה בן 12 עבר להאנזה רוסטוק.

גרייפסוואלדר תובעת לקבל 0.25 אחוז מסכום המכירה של קרוס מבאיירן מינכן לריאל מדריד, כ-30 מיליון יורו. האנזה רוסטוק למשל, קיבלה מריאל מדריד 300 אלף יורו על ארבע השנים בהן הוא בילה במדיה. חשוב לציין שלפיפ"א יש חוקים ברורים בנושא ודמי השבחה בדרך כלל מחושבים על פי נוסחה ברורה שמשלבת כמה אלמנטים כמו שנים של השחקן במחלקת הנוער, הופעות שלו בנבחרת ועוד.

נשיא המועדון הקטן מצפון-מזרח גרמניה, מיכאל לודקה, סיפר שהוא כבר שלח מכתב רשמי לריאל מדריד ושאם הוא לא ייענה, הוא יפנה לערכאות משפטיות במטרה לקבל את הכסף. אגב, קרוס מרוויח משכורת שמוערכת ביותר מ-190 אלף יורו לשבוע, יותר מפי שלושה ממה שגרייפסוואלדר מבקשת.

גרייפסוואלדר חדלה להתקיים בגרסתה הקודמת ב-2003, אבל קמה מחדש ב-2004 אחרי איחוד בין שתי קבוצות והמועדון הנוכחי הוא זה שדורש את אותו סכום מאלופת אירופה.

לקח להם קצת זמן, אבל בסוף זה קרה: באי מדיירה, מקום הולדתו של כריסטיאנו רונאלדו, חנכו היום (ראשון) פסל של CR7 כאות הוקרה לכוכב הענק. דמותו של חלוץ נבחרת פורטוגל וריאל מדריד הונצחה באי מדיירה, בו גדל, אבל כולם התמקדו בזקפה הלאומית שהובלטה, במכוון או במקרה.

הפסל ישמש קרוב לוודאי אתר ביקור עבור התיירים המבלים באיים, כריסטיאנו רונאלדו הגיע במיוחד לטקס החניכה, לאחר שאמש (שבת) זכה עם ריאל מדריד באליפות העולם לקבוצות בזכות ניצחון 0:2 על סן לורנצו הארגנטינאית.

אגב, בטקס הסרת הלוט מהפסל הביע רונאלדו אופטימיות בנוגע ל-2015: "אני מאמין שהשנה הבאה תהיה טובה לא פחות מ-2014, ואנחנו יכולים לזכות שוב בכל התארים שבהם זכינו השנה", אמר, "במיוחד בליגת האלופות. הזכייה באליפות העולם לקבוצות היא רגע היסטורי עבורי, ויהיה לה מקום מיוחד בחיי, זה נותן לי מוטיבציה להמשיך בדרך שלי".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. GettyImages
לקח שחקנים גדולים, עשה מהם קבוצה גדולה. אנצ'לוטי/GettyImages

גם אנצ'לוטי זכה למחמאות יום אחרי הזכייה בתואר של ריאל. אריגו סאקי, מאמן העבר האיטלקי, הילל את בן ארצו: "מה שקרלו עשה זה מעשה אמנות. הוא צנוע ואינטליגנטי וראוי להצלחה. לריאל מדריד תמיד היו שחקנים גדולים, אבל היא לא הייתה קבוצה גדולה. עכשיו הם גם אטרקטיביים, אבל גם יעילים".

עם זאת, סאקי גם הזהיר את ריאל ושחקניה: "לאחרונה אני מזהה שם קצת עייפות. הם עדיין מנצחים, אבל הם לא משחקים כפי ששיחקו לפני. נקווה שינצלו את פגרת החורף כדי להטעין קצת הבטריות".

עדכון ראשון: 11:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully