וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שוער נבחרת טורקיה ספג קללות ונטש את האצטדיון

וולקן דמירל, שוערה של פנרבחצ'ה, לא יכול היה לסבול את הקללות מצד אוהדי גלאטסראיי ועזב לפני המשחק בו אמור היה לפתוח מול קזחסטן. ההתאחדות הטורקית אסרה על העיתונאים לשאול שאלות בנושא

משחקי מוקדמות יורו 2016 משודרים בספורט1 וספורט2

נבחרת טורקיה השיגה הערב (ראשון) ניצחון ראשון במוקדמות יורו 2016 כאשר גברה 1:3 באצטדיון טורק טלקום באיסטנבול על קזחסטן, אבל המתח סביב הנבחרת רק התעצם בעקבות אירוע יוצא דופן שהתרחש לפני המשחק.

השוער וולקן דמירל ערך את החימום הקבוע שלו עם מאמן השוערים, כאשר ביציע מאחוריו אוהדי גלאטסראיי לא הפסיקו לקלל ולשרוק לעברו, בשל היותו אחד הסמלים של היריבה המושבעת פנרבחצ'ה. בשלב מסוים לדמירל פשוט נמאס. הוא החליט להפסיק את החימום, סימן לאנשי הנבחרת על חילוף וירד לחדר ההלבשה כשבדך הוא משליך את הכפפות על הדשא. בהמשך הוא גם נטש את האצטדיון.

למאמנו פתיח טרים לא נותרה ברירה אלא להציב בין הקורות את שוער המשנה וולקן בבקאן, שהוציא כדור אחד מהרשת והיה שותף לניצחון. על פי הדיווחים בטורקיה, אגב, דמירל בן ה-33 חזר לאצטדיון במהלך ההפסקה, אך ככל הנראה סיים את דרכו בנבחרת.

הסיפור עמד כמובן במוקד לאחר המשחק, אך ההתאחדות הטורקית הורתה על איסור פרסום ולעיתונאים המקומיים אסור בכלל לשאול על הנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully