וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' היורו: איטליה וקרואטיה נפרדו ב-1:1, צ'כיה מושלמת

האוהדים הקרואטים השליכו אבוקות וגרמו להפרות סדר בסן סירו, המשחק חודש לאחר מספר דקות. קנדרבה הוביל (11), פרישיץ' איזן (15). הצ'כים ניצחו 1:2 את איסלנד. שישייה להולנד

קלאס יאן הונטלאר שחקן נבחרת הולנד (משמאל) עם איברהים אפלאי. AP
עקף את מרקו ואן באסטן. קלאס יאן הונטלאר/AP

המחזור הרביעי במוקדמות יורו 2016 הגיע לסיומו היום (ראשון) ומלבד משחקה של נבחרת ישראל מול בוסניה והמשחקים האחרים ב"בית הישראלי", נערכו שישה מפגשים נוספים ברחבי היבשת. החגיגה החלה בבית א' עם הולנד, שהוציאה את כל העצבים על לטביה עם 0:6. נורבגיה עשתה את שלה עם 0:1 באזרבייג'אן במסגרת בית ח'. איטליה אירחה את קרואטיה וסיימה נגדה ב-1:1 אחרי שהאוהדים האורחים מקרואטיה הבעירו את הסן סירו בשלל אבוקות ופירוטכניקה שגרמו לעצירת המשחק מספר פעמים. צ'כיה חזרה מפיגור נגד איסלנד וניצחה 1:2 כדי לשמור על מאזן מושלם. בולגריה סיימה ב-1:1 מביך נגד מלטה.

גרמניה הסתפקה ברביעייה, איי פארו הדהימה את יוון

קלאודיו ראניירי פוטר מנבחרת יוון

המשחק בין איטליה לבין קרואטיה. AP
הזיקוקים שהושלכו וסיכנו את השחקנים במשחק בין איטליה לקרואטיה/AP
אנטוניו קנדרבה שחקן נבחרת איטליה חוגג שער. רויטרס
העניק לאיטלקים שער מוקדם. קנדרבה/רויטרס

הולנד - לטביה 0:6

אחרי שצברה רק שלוש נקודות מתשע אפשריות בפתיחת הקמפיין והפסידה בבית למקסיקו במשחק הידידות ביום רביעי, הולנד הייתה זקוקה להתפוצצות כזו כדי להחזיר את הביטחון בעצמה ובחוס הידינק. המאמן פתח עם רובין ואן פרסי וקלאס יאן הונטלאר בחוד, וקיבל שער מהקפטן וצמד מהצייד, כשגם אריאן רובן הוסיף בתווך שער יפהפה והשלים צמד בהמשך, ואפילו הבלם ג'פרי ברומה חגג שער בכורה. הצרה היחידה היא שדיילי בלינד נפצע, אבל זה צריך להדאיג בעיקר את המאמן הקודם, לואי ואן חאל במנצ'סטר יונייטד. הולנד במקום השלישי עם 6 נקודות, לטביה רק עם 2. את המשחק ניהל צוות שופטים ישראלי בראשות לירן ליאני.

דקה 6: גול! אריאן רובן קיבל כדור בצד ימין, ומשם איתר בדיוק מרשים את רובן ואן פרסי שנותר משום מה חופשי על סף תיבת החמש ונגח לרשת. 0:1 להולנד.

דקה 20: סיבה לדאגה לאוהדי מנצ'סטר יונייטד? דיילי בלינד נפצע, והוחלף על ידי יורדי קלאסי.

דקה 25: גול! רובן שוב פרץ מימין, והפעם חתך למרכז ושלח פצצה מקצה הרחבה לרשת. 0:2 להולנד.

דקה 42: גול! הפעם הגיע תורו של איברהים אפלאי להתל בהגנת האורחים מצד שמאל, וכדור הרוחב שלו מצא את קלאס יאן הולנטאר שבטאץ' אופייני מקרוב כבש. 0:3 להולנד.

דקה 58: רובן סובב כדור חופשי מ-18 מטרים למשקוף.

דקה 78: גול! סניידר הרים קרן מצד שמאל, ואן פרסי הסיט והבלם ג'פרי ברומה כבש מקרוב את הראשון שלו במדי הנבחרת הבוגרת. 0:4 להולנד.

דקה 82: גול! ויינאלדום הוציא התקפה מהירה ומסר ימינה לרובן, שכהרגלו ביצע חיתוך למרכז ובעט כדור חד בשמאל לפינה הקרובה. ה-28 שלו בנבחרת והשני במשחק, 0:5 להולנד.

דקה 89: גול! יורדי קלאסי מצא את הונטלאר, שהסתובב ובעט שטוח אל הרשת. 0:6 מוחץ להולנד.

* הונטלאר עקף את מרקו ואן באסטן כשיאן השערים של הולנד ביורו (מוקדמות+טורניר הגמר) עם 17 כיבושים.

צ'כיה - איסלנד 1:2

מי היה מאמין שהמשחק הזה יהיה קרב בין שתי הנבחרות המושלמות של הבית? שתיהן פתחו פער של שש נקודות על פני הולנד וניסו לשמור עליו, אבל הצ'כים היו נחושים יותר והשיגו ניצחון רביעי בקמפיין. זה החל אמנם עם שער יתרון של איסלנד, כשהפעם לא היה זה גילפי סיגורדסון, שכבש עד כה בכל שלושת המשחקים של האיסלנדים, אלא רגנאר סיגורדסון שהבקיע אחרי תשע דקות. אלא שפאבל קדראבק (45) ועצמי של ג'ון דאדי בודברסון (61) הפכו.

דקה 9 - גול! יציאה לא טובה של פטר צ'ך עלתה לצ'כים ביוקר כאשר בירקיר ביארנסון הוריד את הכדור עם הראש ורגנאר סיגורדסון המשיך פנימה כדי לקבוע 0:1 לאיסלנד.

דקה 45 - גול! בעיטה חופשית של הצ'כים מצאה את דניאל פודיל שהכניס את הרגל אחורנית, הכדור הגיע היישר לראש של פאבל קדראבק שהמשיך פנימה נהדר. 1:1.

דקה 61 - גול! ירוסלב פלאשיל קיבל כדור באגף השמאלי, ניסה לייצר כדור רוחב אבל זה פגע ברגל של ג'ון דאדי בודברסון ונכנס. שער מוזר מאוד לצ'כים שהשלימו מהפך וקבעו 1:2.

תומאש סיבוק שחקן נבחרת צ'כיה מול קולביין סיגתורסון שחקן נבחרת איסלנד. רויטרס
שיבוק וסיגורתסון במאבק הערב בפלזן/רויטרס

טורקיה - קזחסטן 1:3

המארחת שנראתה רע מאוד בקמפיין מצאה את הדרך להשאיר בבית את שלוש הנקודות אחרי שהובסה באיסלנד, הפסידה בבית לצ'כיה וחילצה את הנקודה היחידה שלה בלטביה. כעת אפשר היה לראות את בוראק ילמאז שהבקיע צמד (26, 29) יחד עם סרדאר עזיז (38) שהעניקו לפתיח טרים שלוש נקודות חשובות בהמשך המאבקים. קזחסטן רק צימקה עם שער של סמאקוב בפנדל (87).

דקה 26 - פנדל! עבדולין ביצע עבירה ברחבה על בוראק ילמאז והשופט סימן על הנקודה הלבנה. ילמאז היה גם האיש שבעט את הפנדל ושיגר את הכדור לפינה הימנית כדי לקבוע 0:1 לטורקיה.

דקה 29 - גול! הטורקים המשיכו לשטוף את הדשא כאשר וולקאן סן הוריד כדור עם החזה כשהוא עם הגב לשער לילמאז שבעט לא חזק. מוקין היה יכול לעצור את זה, אבל פספס וספג. 0:2 לטורקיה.

דקה 82 - גול! טורקיה סגרה את הסיפור כאשר כדור קרן של גוקאן טורה מצא את הראש של סרדר עזיז שהמשיך פנימה ל-0:3.

דקה 87 - גול! סמאט סמאקוב בעט פנדל שצימק ל-3:1.

בוראק ילמאז שחקן נבחרת טורקיה חוגג עם המאמן פתיח טרים. רויטרס
צמד מהיר. ילמאז חוגג עם טרים/רויטרס

אזרבייג'אן - נורבגיה 1:0

האורחים התאוששו מההפסד המביך לאסטוניה במשחק הכנה וניצחו בקרב החשוב יותר מבחינתם השבוע כדי לשפר את מאזנם לתשע נקודות בבית ח'. הבלם הבארד נורטבייט הכריע את המשחק בדקה ה-25 עם שער הבכורה שלו במדי נורבגיה והיה שותף להגנה ששמרה על שער נקי. חלום ההעפלה של נורבגיה לטורניר גדול ראשון מאז 2000 נותר בעינו, אזרבייג'אן נותרה עם נקודה בלבד.

דקה 25: גול! הבארד נורטבייט התרומם היטב לכדור קרן שהגביה סטפן יוהנסן ומצא את הרשת. 0:1 לנורבגיה.

איטליה - קרואטיה 1:1

שתי הגדולות של הבית איבדו נקודות ראשונות בקמפיין במשחק שייזכר בעיקר בזכות הופעת האוהדים הקרואטים שהגיעו עם 6,000 איש לסן סירו ובמחצית השנייה יצרו מופע פירוטכניקה שכלל השלכת זיקוקים לעבר שדה המשחק, דבר שגרם לכך ששופט המשחק עצר אותו וחידשו לאחר כעשר דקות. אז אחרי שבמילאנו ירדו ממטרים עזים וערב המשחק היה קיים חשש גדול שההתמודדות תידחה, קיבלנו הופעה נהדרת של האורחים שעמדו שווה בשווה והוכיחו שיש להם כוונות רציניות להיאבק על המקום הראשון. בדקה ה-11 היה זה אנטוניו קנדרבה שהפציץ מרחוק, אבל היתרון החזיק מעמד ארבע דקות בלבד לאחר שטעות קשה של ג'יג'י בופון סייעה לאיבן פרישיץ' לסיים עם נקודה.

דקה 11 - גול! סימונה זאזה השאיר כדור לאנטוניו קנדרבה שהפציץ את השער מרחוק, בעט לפינה השמאלית ומצא את הרשת כדי להעלות את איטליה ל-0:1.

דקה 15 - גול! איבן פרישיץ' התנייד באגף השמאלי, חתך לאמצע ובעט כדור מ-14 מטר שחלף מתחת לגוף של ג'יג'י בופון. טעות קשה לשוער האיטלקי ברגע מביך שלו אחרי שהוא היה חייב לקחת את הכדור. 1:1.

דקה 28 - שתי הנבחרות ערכו חילוף מוקדם. לוקה מודריץ' נפגע והוחלף על ידי מתיאו קובאצ'יץ'. באיטליה ערך קונטה חילוף טקטי כשוויתר על מנואל פסקוואל לטובת רוברטו סוריאנו.

דקה 76 - המשחק הופרע פעם אחר פעם על ידי האוהדים הקרואטים שהשליכו אבוקות. אנשי המשטרה ניסו להשיב את הסדר, אבל התקשו בכך ואחרי מספר הפסקות החליט השופט שלא לקחת סיכונים ולהוריד את השחקנים למנהרה.

נבחרת קרואטיה חוגגת שער. רויטרס
טעות גדולה של בופון. קרואטיה חוגגת את השוויון/רויטרס

בולגריה - מלטה 1:1

הקמפיין המביך של בולגריה נמשך עם תוצאת תיקו קשה מבחינתה נגד מלטה, שקטעה רצף של שבעה הפסדים במשחקים רשמיים. כזכור, בולגריה פתחה את הקמפיין בצורה רעה כשאחרי ניצחון 1:2 על אזרבייג'אן היא הפסידה לקרואטיה ונורבגיה וכעת היא לא הצליחה להכניע את היריבה שהשיגה נקודות ראשונות בבית. אנדריי גלאבינוב כבש את השער הראשון לבולגרים בדקה השישית, אבל מהנקודה הזו המארחים הלכו לישון וספגו בדקה ה-49 את שער השוויון המפתיע אחרי שקלייטון פאיילה איזן מהנקודה הלבנה. אם זה לא מספיק, בדקה ה-76 בולגריה קיבלה הזדמנות להתגבר על המבוכה עם פנדל שקיבלה, אבל איבלין פופוב הקפטן החמיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully