וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתאום סושיץ' אופטימי: "אני משוכנע שלא נפסיד בישראל"

מאמן בוסניה, שבימים האחרונים השמיע זמירות שונות בצל הפציעות, הוסיף: "מקווה שישראל תתקוף אותנו כדי שיהיה משחק פתוח". 10 שחקנים כבר בטוחים בהרכב. בגוביץ' שוב לא התאמן, אבל ישחק

אסמיר בגוביץ' שוער נבחרת בוסניה. GettyImages
יהיה כשיר וגם יענוד את סרט הקפטן. בגוביץ'/GettyImages

נבחרת בוסניה קיימה היום אחר הצהריים (חמישי) אימון נוסף לקראת משחק החוץ שלה נגד נבחרת ישראל ביום ראשון באצטדיון סמי עופר בחיפה. הבוסנים יערכו מחר בבוקר אימון נוסף ובשעה 14:00 יעלו על טיסה שתיקח אותם לנמל התעופה בן גוריון.

השוער אסמיר בגוביץ', שסובל מפציעה, הוא היחיד שהחמיץ את האימון היום, אבל הוא צפוי לשחק ואף לענוד את סרט הקפטן. על פי התקשורת המקומית, המאמן סאפט סושיץ' כבר החליט לגבי הזהות של 10 שחקנים שיפתחו באצטדיון סמי עופר, והוא מתלבט רק בנוגע לעמדה אחת בחלק הקדמי.

אלו הם כנראה עשרת השחקנים שיפתחו בוודאות: אסמיר בגוביץ', מנסור מוידז'ה, טוני שוניץ', אמיר ספאחיץ', סנאד לוליץ', מוחמד בשיץ', האריס מדוניאנין, מיראלם פיאניץ', אדין וישצ'ה, איזט חאירוביץ'. השחקן ה-11 שיעלה בהרכב ככל הנראה ייבחר מבין אנל האדז'יץ' (קשר אחורי), סאנין פרצ'יץ' (קשר התקפי) וזואן קברז'יץ' (שחקן כנף).

סושיץ' אמר היום: "ישראל היא נבחרת טובה מאוד וזה לא מקרה שהיא ניצחה בשני המשחקים הראשונים שלה. אני לא יודע איך היא תיגש למשחק - אם היא תעשה הכול כדי לנצח או תהיה מרוצה מתיקו - אני מקווה שהם יבואו לתקוף ושיהיה משחק פתוח".

סושיץ' אמר אתמול ושלשום שהוא יהיה מרוצה מנקודה, אבל היום נשמע קצת אחרת: "למרות כל הבעיות שלנו, נשחק כדי לנצח. אני אופטימיסט ואמרתי לשחקנים שאנחנו יכולים לעשות את זה אם ניתן הכול. אני לא יודע אם זה יספיק בשביל ניצחון, אבל אני משוכנע בדבר אחד: לא נפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully