וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סושיץ' סופג אש בבוסניה, לוליץ' צפוי לפתוח כמגן שמאלי

המאמן ממשיך לספוג חיצי ביקורת קשים בעקבות הסגל המוזר שזימן לקראת ישראל. קשר לאציו יוסט להגנה, 60 אוהדים בוסנים יגיעו לסמי עופר, סושיץ': "לא חוששים לשחק מול אצטדיון מלא"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפך לאויב הכדורגל הבוסני. סושיץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך
ג'וריץ' מחזיק במאזן של שישה שערים ושני בישולים במדי הנבחרת הצעירה של בוסניה, אבל סושיץ' מעולם לא זימן אותו לנבחרת הבוגרת

מגדול שחקני בוסניה בכל הזמנים והמאמן הראשון שהוליך את הדרקונים למונדיאל כנבחרת עצמאית, לאויב הגדול של הכדורגל המקומי. זה התהליך שעבר לאחרונה מאמן נבחרת בוסניה, סאפט סושיץ' - אם לשפוט על פי הביקורות הקשות במולדתו.

סושיץ' זכה לביקורות אחרי ההופעה הלא טובה במונדיאל בקיץ האחרון ואלו הפכו לקשות אחרי ההפסד לקפריסין במשחק הראשון במוקדמות יורו 2016. אבל רצף הפעולות שלו מאז הפציעה של אדין דז'קו בתחילת השבוע, כבר הפכה את המאמן למטרה. סושיץ' לא זימן אפילו חלוץ חוד אחד לקראת המשחק נגד ישראל ובסגל שלו אין מגן שמאלי טבעי. אתמול בבוקר (שלישי) הוא אמר שהוא יסתפק בנקודה באצטדיון סמי עופר ואמש הודיע על ביטול אימון כדי שלא יפצעו לו עוד שחקנים.

אחרי שמילאן ג'וריץ' בן ה-24 כבש במדי צ'זנה נגד קייבו לפני כמה ימים בליגה האיטלקית, הוא אמר ש"אני מקדיש את השער לסושיץ'. אעשה הכול כדי להוכיח שמקומי בנבחרת", אבל המאמן התעלם. החלוץ גבה הקומה (1.98 מטר) מחזיק במאזן של שישה שערים ושני בישולים במדי הנבחרת הצעירה של בוסניה, הוא אפילו הבקיע שלושער נגד הנבחרת הצעירה של גרמניה במשחק רשמי, אבל סושיץ' מעולם לא זימן אותו לנבחרת הבוגרת.

שחקן רייקה, זוראן קברז'יץ'. GettyImages
ההופעה השלישית בנבחרת תהיה נגד ישראל? קברז'יץ'/GettyImages

אז אם לא ג'וריץ', מי כן? בבוסניה שואלים בימים האחרונים האם המאמן יכול היה לעשות יותר בשנים האחרונות כדי לגייס לנבחרת חלוצים נוספים, כולל בני מהגרים בוסנים שנולדו במדינות אחרות - רגע לפני שהם לובשים את מדיהן של נבחרות אחרות. בתקשורת המקומית נקבו בשמותיהם של שלושה שחקנים שהיו יכולים להיכנס לנעליהם של אדין דז'קו ו-ודאד איבישביץ' הפצועים:

מואמר טנקוביץ' בן ה-19 מאלקמאר, שנחשב לכישרון גדול מאוד ומייצג את נבחרת שבדיה, ברנימיר הרגוטה מבורוסיה מנשנגלדבאך, שאפילו נולד בבוסניה, אבל משחק בעצמו בנבחרת שבדיה, והאריס ספרוביץ' מפרנקפורט, שלובש את מדי נבחרת שוויץ. אבל סושיץ' שם את מבטחו בדז'קו ואיבישביץ', התעלם מאופציות אחרות וכעת, לפני המשחק הכל כך חשוב נגד ישראל, נותר בלי שניהם.

בכל מקרה, המאמן אמר אתמול שהוא יפתח עם שלישייה קדמית. המוזמן הטרי לסגל, זוראן קברז'יץ' מרייקה הקרואטית, עשוי להיכלל בהרכב למרות חוסר הניסיון שלו (שתי הופעות בינלאומיות בלבד), אבל סושיץ' מתלבט לגביו. איזט האירוביץ' מוורדר ברמן ואדין וישצ'ה מבאשאקשהיר הטורקית בכל מקרה אמורים לפתוח. סנאד לוליץ' - קשר בימים כתיקונם - כנראה ישחק כמגן שמאלי.

המשלחת הבוסנית לחיפה תכלול כ-200 אוהדים, שכנראה יבלעו בתוך הקהל הישראלי שימלא את אצטדיון סמי עופר. סושיץ' אמר אתמול: "לשחקנים שלנו יש ניסיון במשחקים גדולים וזו לא תהיה הפעם הראשונה בה אנחנו משחקים מול אצטדיון מלא. זו לא תהיה בעיה עבורם, אם כבר זה ייתן להם מוטיבציה".

עוד באותו נושא

כל החדשות והניתוחים לקראת המשחק בין ישראל לבוסניה

לכתבה המלאה
סאפט סושיץ' מאמן נבחרת בוסניה. רויטרס
סאפט סושיץ' באימון הערב/רויטרס
מיראלם פיאניץ' באימון נבחרת בוסניה. רויטרס
מיראלם פיאניץ' והחברים באימון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully