וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת בוסניה: סושיץ' ביטל אימון מחשש לפציעות נוספות

יריבת ישראל ביום ראשון בצרות צרורות: המאמן יערוך לשחקניו ארבעה אימונים בלבד עד המשחק: "אשמח לנקודה". בתקשורת בבוסניה מלגלגלים על השיטה שלו וההחלטה שלא לזמן חלוצים נוספים

סאפט סושיץ' מאמן נבחרת בוסניה. AP
מושא ללעג בבוסניה, ונראה שבצדק. סאפט סושיץ'/AP

נבחרת בוסניה התכנסה הערב (שלישי) לראשונה לקראת המשחק בחיפה מול נבחרת ישראל ביום ראשון, ועדיין סופרת פצועים. השוער אסמיר בגוביץ' נצטווה לנוח כמה ימים והוא בספק להתמודדות ("הסיכוי שלא אשחק מול ישראל הוא קטן") בה הוא מתוכנן לענוד את סרט הקפטן. ברשימת החיסורים כבר מופיעים הקפטן אדין דז'קו, ודאד איבישביץ', אבדיה ורשאייביץ', טינו סוון סושיץ' וכן כאלה עם פציעות ארוכות טווח כמו סיאד סליחוביץ' וסיאד קולאשינץ.

כעת מתברר כי הפחד של המאמן סאפט סושיץ' מפציעות נוספות כל כך גדול, עד שבחר לבטל את האימון הראשון של הנבחרת שתוכנן למחר. המשמעות: עד המשחק מול ישראל תקיים בוסניה ארבעה אימונים בלבד. בחשבון הטוויטר BIHFOOTBALL נכתב על ההחלטה: "תאמינו או לא, אבל הוא מפחד מפציעות נוספות. זה נהיה מגוחך". סושיץ' אישר: "נבטל את האימון כדי להפחית סכנה לפציעות. השחקנים גם כך בכושר מהליגות".

עוד לפני כן אמר סושיץ' לתקשורת הבוסנית: "האמת שיש לנו הרבה בעיות מאז תחילת הקמפיין ונחלשנו מאוד בגלל הפציעות, אבל אני חושב שאפשר להשיג תוצאה טובה. אנחנו לא מתכוונים לוותר, אבל אשמח לקחת נקודה נגד ישראל. זו לא הפעם הראשונה שנשחק מול אצטדיון מלא שיריע לקבוצה הביתית. זה יכול לשחק לטובתנו. למרות כל הצרות, יש לנו נבחרת טובה. עם בגוביץ', ספאחיץ', לוליץ', בשיץ' ופיאניץ', זו לא יכולה להיות נבחרת גרועה.

על ישראל אמר: "אני לא חושב שהם יזלזלו בנו, הם מכבדים אותנו. הם מגיעים עם ביטחון אחרי שני ניצחונות ומאמינים שהם בדרך הנכונה להיות בין שני הראשונות בבית".

האריס מדוניאנין הוסיף: "התכנון היה לשחק כמו נגד בלגיה, אבל הרבה שחקנים נפצעו ועכשיו נצטרך למצוא מחליפים. אנחנו צריכים לנצח בישראל, להחזיר על שלוש הנקודות שאיבדנו במשחק הראשון. ישראל נבחרת טכנית ויהיה קשה מאוד שם. מצפה לנו קרב רציני".

האריס מדוניאנין, נבחרת בוסניה. GettyImages
צריכים לפצות על איבוד הנקודות מול קפריסין. האריס מדוניאנין/GettyImages

למרות חוסר המזל המשווע ממנו סובלת הנבחרת, המאמן סאפט סושיץ' סופג אש מכל כיוון. ההתעקשות שלו לא לזמן חלוץ נוסף נתקלה בביקורות חריפות. שחקן העבר אלביר בוליץ' האשים את המאמן והדגיש: "חלוץ כלשהו מהליגה הבוסנית יכול היה לקבל זימון. חייבים לנסות חלוצים נוספים במשחקי ידידות".

בבוסניה מלגלגים לא רק על היעדר החלוצים, אלא על השיטה איתה מתכנן סושיץ' להופיע בישראל וכן על כך שאין לו פתרון לעמדת המגן השמאלי. הנה כמה ציוצים נבחרים:

עוד באותו נושא

צוצאליץ': "ישראל תהיה מרוצה מנקודה". גם בגוביץ' בספק

לכתבה המלאה

שיטת המשחק המעודכנת של סושיץ'

חפשו את החלוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully