וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה האריך את חוזהו ביובנטוס עד 2019

הקשר הכשרוני, שהוזכר כמועמד להצטרף לריאל מדריד ולפריס סן ז'רמן, קשר את עתידו עם הגברת הזקנה. סוכנו: "יש לו עתיד מזהיר כאן, כולנו מאוד מרוצים מהסיטואציה שהוא נמצא בה"

פול פוגבה שחקן יובנטוס. GettyImages
שמח ומרוצה בטורינו. פוגבה/GettyImages

המו"מ נמשך שבועות ארוכים, השמועות לא נפסקו, אבל היום (שישי) פול פוגבה סוף סוף האריך באופן סופי ורשמי את חוזהו ביובנטוס. הקשר הכשרוני, שחוזהו המקורי אמור היה לפוג ביוני 2016, חתם על חוזה לשלוש עונות נוספות, שאמורות להשאיר אותו ביונטוס עד 2019.

סוכנו של הצרפתי בן ה-21, מינו ראיולה, המריא אמש לפגישה מכרעת בטורינו, בה הושג סיכום סופי על כל התנאים. "זה הרגע הנכון ביותר להאריך את חוזהו של פול. אנחנו מאוד מרוצים מהסיטואציה שהוא נמצא בה ביובנטוס. יש לו עתיד מזהיר כאן", אמר.

פוגבה הפך בשתי העונות האחרונות לאחד מעמודי התווך של יובנטוס. אם בעונת 2012/13 הראה ניצוצות בכמה משחקים בודדים, ב-2013/14 הפך לכוכב של ממש תחת אנטוניו קונטה, כבש שבעה שערים והיה אחד מהגורמים המרכזיים לאליפות הנוספת של הגברת הזקנה. העונה מאמנו עומד, עד כה, על שער אחד בשישה משחקים בליגה האיטלקית.

הוא הוזכר לא אחת בחודשים האחרונים כמועמד להצטרף לריאל מדריד או לפריס סן ז'רמן. כמו כן, כמו נקשר עם מספר קבוצות בכירות באנגליה, בעיקר מנצ'סטר יונייטד, שלא העניקה לו הזדמנות ראויה בעבר ונתנה לו לעזוב ב-2012. לפחות לעת עתה, הן יכולות לשכוח ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully