וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "תקראו לי שחצן, אבל אפשר להדביק את צ'לסי"

מאמן מנצ'סטר יונייטד התאכזב מה-2:2 מול ווסט ברומיץ' אך נותר אופטימי/נאיבי: "השחקנים מבינים יותר את הפילוסופיה והמבנה ולכן חבל שלא הוצאנו תוצאה טובה"

one

מנצ'סטר יונייטד שוב אכזבה את אוהדיה. השדים האדומים פיגרו פעמיים מול ווסט ברומיץ', אבל שערים של מרואן פלאיני (49) ודיילי בלינד (87) העניקו ללואי ואן חאל תיקו 2:2 ונקודה יקרה שמנעה מבוכה לפני המפגשים עם צ'לסי ומנצ'סטר סיטי.

מאמן מנצ'סטר יונייטד לואי ואן חאל הביע אופטימיות ואמר: "תקראו לי שחצן, אבל אני עדיין חושב שאנחנו יכולים להדביק את צ'לסי. כבר עשיתי את זה בעבר". ארבעת המשחקים הבאים של הקבוצה יהיו חשובים להמשך: צ'לסי בבית (26 באוקטובר), מנצ'סטר סיטי בחוץ (2 בנובמבר), קריסטל פאלאס בבית (8 בנובמבר) וארסנל בחוץ (22 בנובמבר). הפער בין יונייטד לצ'לסי הוא 10 נקודות.

דיילי בלינד שחקן מנצ'סטר יונייטד (ימין) עם מרואן פלאיני. GettyImages
חילצו את השדים האדומים ממבוכה. בלינד ופלאיני/GettyImages

ואן חאל הוסיף: "אנחנו צריכים למצוא את האיזון הפיזי ואולי זאת הבעיה שלנו, אני תמיד אוהב שחקנים יצירתיים ובאנגליה צריך שחקנים שהם גם פיזיים, אולי פלאיני מספק שילוב כזה. השחקנים מבינים יותר את הפילוסופיה והמבנה ולכן חבל שלא הוצאנו תוצאה טובה. שיחקנו כבר שמונה משחקים וברובם היינו טובים יותר מהיריבות, אבל מצב הנקודות שלנו לא טוב".

מרואן פלאיני, שהבקיע את השער הראשון של יונייטד, אמר בסיום: "זאת לא תוצאה טובה כי מחכים לנו שני משחקים קשים. ואן חאל ביקש שאלחץ אותם ושנמשיך להילחם. המחצית השנייה הייתה אגרסיבית ונראינו בה טוב יותר. נתנו לנו יותר מדי מרחב. במשחקים הבאים אנחנו חייבים לדעת להיות מרוכזים במשך 90 דקות. יש לנו בעיה של איזון בין ההגנה להתקפה, אנחנו מתאמנים כל היום כדי להשתפר".

עוד באותו נושא

אנגליה: 2:2 למנצ'סטר יונייטד בווסט ברומיץ', התקציר

לכתבה המלאה
לואי ואן חאל מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
עדין מחפש את האיזון. ואן חאל/GettyImages

קשר ווסט ברומיץ' קרייג גרדנר: "הייתה לנו הופעה מצוינת, חבל שלא החזקנו מעמד, ניקל את הדברים החיוביים מהמשחק, אנחנו כל הזמן משתפרים". סיידו בראהינו, שכבש את השער השני לווסט ברומיץ', אמר: "ספגנו גול מאכזב, אם הייתי מרוכז הייתי מנצל יותר הזדמנויות. אני אתן לכדורגל שלי לדבר ואני יודע שהגולים שלי עוד יבואו".

די מריה היה מסוכן, אבל גם נפצע/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully