וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו קוסטה: "הפריע לי שלא כבשתי, מודה לדל בוסקה"

חלוץ ספרד חגג שער בכורה אחרי 515 דקות שחונות: "חיכיתי לרגע הזה". ויין רוני חגג שער 43 באנגליה: "ידענו שיהיה קשה"

ויין רוני שחקן נבחרת אנגליה. AP
רחוק שישה שערים משיאו של בובי צ'רלטון. ויין רוני/AP

המחזור השלישי במוקדמות יורו 2016 בצרפת נפתח הערב (ראשון) עם שמונה משחקים נוספים. נבחרת ספרד התאוששה מההפסד לסלובקיה עם 0:4 קליל מול לוקסמבורג החלשה במשחק שבו דייגו קוסטה כבש שער בכורה עבור הלה רוחה. אנגליה ניצחה 0:1 באסטוניה ושמרה על המאזן המושלם שלה. נבחרת נוספת ששמרה על מאזן מושלם היא סלובקיה שהמשיכה להרשים עם 1:3 בבלארוס.

מוקדמות היורו: אנגליה וסלובקיה מושלמות, ספרד התאוששה

דייגו קוסטה שחקן נבחרת ספרד. AP
חגג שער בספרד אחרי 515 דקות. קוסטה/AP

דייגו קוסטה שמצא סוף סוף את הרשת במדי נבחרת ספרד, אמר: "זה מאוד הפריע לי שלא הצלחתי לכבוש אבל עכשיו אני יכול לפתוח דף חדש בתקווה שדברים יילכו טוב יותר עבורי". על השער שלו: "היה לי מזל להיות ממוקם כמו שצריך, השתלטתי על כדור טועה ורק הייתי צריך לדחוף את הכדור לרשת. אני מודה לדל בוסקה על כך שהוא תמך בי ונתן לי צ'אנסים להוכיח את עצמי"

גם ויסנטה דל בוסקה המאמן הספרדי פרגן לקוסטה: "כולנו רצינו שהוא יכבוש. הוא שחקן שתמיד עושה תנועה ועובד קשה על המגרש. הוא יהיה חשוב מאוד לנבחרת גם בעתיד. כולם רוצים להבקיע שערים, אהבתי גם את השילוב בינו לבין פאקו (אלקסר).

המאמן הותיק לקח החלטה אמיצה כשספסל את איקר קסיאס לטובתו של דויד דה חאה. דל בוסקה הסביר את החלטה: "תכננו את זה הרבה זמן, אני רוצה לעשות רוטציה בין השוערים כך ששניהם עוד ישחקו בהמשך". דה חאה היה אחד מבין כמה שחקנים חדשים בסגל הספרדי יחד עם חואן ברנאט שכבש בבכורה שלו אחרי בישול של עוד שחקן חדש בסגל, רודריגו מורנו.

על הזימונים החדשים אמר דל בוסקה: "יש 30 שחקנים שמהם אני יכול לבחור את הסגל, תלוי מי כשיר. היינו צריכים לתקוף יותר ולהיות יותר מהירים במחצית השנייה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ויסנטה דל בוסקה מאמן נבחרת ספרד. AP
הרבה זימונים חדשים. דל בוסקה/AP

בנבחרת אנגליה ספרו ניצחון שלישי רצוף מתחילת קמפיין המוקדמות עם 0:1 קטן באסטוניה. ויין רוני שכבש את שער הניצחון אמר: "אמרנו לפני המשחק שיהיה קשה, והם ישחקו עם עשרה שחקנים מאחורי הכדור, וככה היה. למזלנו כבשנו שער ולקחנו את הנקודות. הוכחתי לאורך השנים שאני מסוגל להבקיע וזה מה שעשיתי גם הפעם. אנחנו משחקים טוב, אנחנו לומדים, זה היה מסוג המשחקים שעוזרים לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully