וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן פרסי התעמת עם הונטלאר: "התגובה שלו מוגזמת"

גם הניצחון לא הרגיע את ההולנדים, הונטלאר ענה: "תמיד כועס כשלא מוסרים לי". קייליני התלוצץ: "עשיתי הכול - לטוב ולרע"

ג'ורג'יו קייליני נבחרת איטליה חוגג שער. GettyImages
בעקבות היירו. ג'ורג'ו קיליני/GettyImages

המספרים

* אנדראה פירלו עלה למקום הרביעי בטבלת שיאני ההופעות של נבחרת איטליה בכל הזמנים, כשרשם את משחקו ה-113 מול אזרבייג'אן - אותה נבחרת נגדה ערך את הבכורה ב-2002. פירלו עקף את השוער האגדי דינו זוף, כשפאולו מאלדיני (126), פאביו קנבארו (136) וג'אנלואיג'י בופון (144) עדיין לפניו.

* ג'ורג'ו קייליני הוא הראשון שכובש שער לכיוון הנכון ושער עצמי במוקדמות היורו במשחק אחד, מאז פרננדו היירו הספרדי ב-1999.

* איטליה רשמה ניצחון שלישי ברציפות לראשונה מאז אוקטובר 2012.

* יחס הבעיטות לשער עמד על 2:22 לטובת איטליה. האזרים לא בעטו למסגרת, אבל כבשו מהשער העצמי של קייליני. האיטלקים מצאו את המסגרת רק ארבע פעמים.

* בלגיה בעטה לשער 44 פעמים מול אנדורה, השלימה 625 מסירות והחזיקה בכדור 75 אחוז מהזמן.

* רובין ואן פרסי עם 11 שערים ב-14 משחקי מוקדמות יורו בקריירה.

רובין ואן פרסי שחקן נבחרת הולנד (מימין) מול איליה וורוטניקוב שחקן נבחרת קזחסטן. AP
אוהב את מוקדמות היורו, פחות את הונטלאר. רובין ואן פרסי/AP

התגובות

הולנד ניצחה לראשונה בקמפיין כשאיברהים אפלאי המתקאמבק הוביל את המהפך ב-1:3 על קזחסטן, אבל לאחר המשחק דיברו כולם על העימות בין הקפטן רובין ואן פרסי לחלוץ המחליף קלאס יאן הונטלאר. השניים, שלא מחבבים זה את זה, בלשון המעטה, התעמתו ביניהם על המגרש. זה קרה בדקה ה-60, כשוואן פרסי היה חייב למסור כדור רוחב להונטלאר שהיה לבדו בתיבת החמש, אך בחר לבעוט החוצה מזווית אלכסונית. הצייד ביצע תנועות ידיים וזרק הערה, ואן פרסי הזהיר והשניים המשיכו להתנצח.

ואן פרסי טען בסיום ש"התגובה של הונטלאר הייתה מעט מוגזמת, אבל זה קורה תוך כדי משחק כשאתה חם", בעוד הונטלאר הבהיר: "אני תמיד כועס כשאני לא מקבל את הכדור בעמדה טובה". המאמן חוס הידינק ביקש להרגיע: "בואו לא נתלונן על זה. רובין בסך הכול התמקד בבעיטה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אנטוניו קונטה מאמן נבחרת איטליה. GettyImages
אין יותר מדי תלונות. אנטוניו קונטה/GettyImages

ג'ורג'ו קייליני, שכבש שער עצמי אבל כיפר עם צמד שסידר לאיטליה ניצחון ביתי 1:2 על אזרבייג'אן, נשאל בסיום על הערב המוזר שלו והתלוצץ: "לא יכולתי למנוע את השער העצמי, הכדור הגיע משום מקום ואני הייתי בדרך. נו, טוב, עשיתי הכול הערב - לטוב ולרע. תיקו היה מאכזב מאוד, כי סיכנו ניצחון שהיינו ראויים לו. בהתאם לפתיחת הקמפיין שלנו, היה מתבקש שנמשיך לנצח ולהופיע כך. יש כאן עבודה קשה והתלהבות. עשינו כמה טעויות, אבל יש לנו את הגישה הנכונה".

מאמנו אנטוניו קונטה הדגיש: "אין לי יותר מדי על מה להתלונן, פרט לכך שלא היינו מספיק נחושים מול השער. אזרבייג'אן לא בעטה פעם אחת לשער ובכל זאת כבשה מכלום. הגבנו היטב והוכחנו שלנבחרת הזו יש את מה שצריך. זאזה ואימובילה הגיעו למצבים שלהם ושיתפו פעולה יפה. אני מרוצה מהגישה שלהם, הם עוד יכבשו".

פטר צ'ך שוער נבחרת צ'כיה. רויטרס
מרוצה. פטר צ'ך/רויטרס

צ'כיה, שהדהימה עם 1:2 דרמטי על הולנד במחזור הראשון, הוסיפה ניצחון 1:2 בטורקיה והיא בדרך הנכונה. השוער פטר צ'ך אמר: "זו תוצאה נפלאה. היינו ראויים לניצחון בעקבות ההופעה שלנו במחצית השנייה, לאחר שבראשונה נאלצנו להילחם".

המאמן פאבל ורבה החמיא לבלם תומאש סיבוק, שמשחק כבר שבע שנים בבשקיטאש וכבש מול חברו לקבוצה טולגה זנגין: "סיבוק היה השחקן הטוב ביותר שלנו הערב. הניסיון שלו בכדורגל הטורקי התברר כיקר מאוד עבורינו. זו תוצאה נהדר. אני לא יכול לומר שהנבחרת הטובה יותר ניצחה, אבל זו בהחלט הנבחרת שנלחמה יותר עבור הניצחון".

פאבל ורבה מאמן נבחרת צ'כיה. רויטרס
פרגונים לשגריר הטורקי שלו. פאבל ורבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully