וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו לא מרוצה בברצלונה, יעזוב בינואר?

החלוץ לא התלהב מהרכישה של סוארס. חרף ההצהרות בסגנון "אלחם על מקומי", דיווחים קושרים אותו ביובנטוס וליברפול

שחקן ברצלונה, פדרו. AP
התחרות השנה הפכה לקשה הרבה יותר. פדרו/AP

האם פדרו יעזוב את ברצלונה בינואר? בימים האחרונים מתגברים הדיווחים על כך שארסנל, ליברפול ויובנטוס הפנו את תשומת ליבן לחלוץ ש"לא מרוצה" בקבוצתו. ההערכות הן שהקטלאנים יקבלו עבורו הצעות לקראת חלון ההעברות הבא, השאלה היא האם הם ישיבו בחיוב.

החלוץ בן ה-27 דווקא פתח בשני משחקי הליגה האחרונים, אבל מזו תקופה לא קצרה ישנם דיווחים על חוסר שביעות הרצון שלו לאור הרכישה של לואיס סוארס. אחרי שהאורוגוואי יחזור מהשעייה, הוא יצטרף לארסנל התקפי שכולל גם את לאו מסי וניימאר. בנוסף, מוניר הצעיר זוכה לאמונו של המאמן לואיס אנריקה, ולמרות העזיבה של אלכסיס סאנצ'ס, התחרות של פדרו הפכה לקשה יותר השנה.

"כל מה שאני רוצה זה לעבוד קשה", פדרו אמר אתמול , "לא פשוט להיכנס להרכב כי אני מתחרה על המקום עם החלוצים הכי טובים בעולם, אבל אני מתכוון להילחם. הדבר הכי חשוב מבחינתי זה לעשות את העבודה שלי ולתת למאמן להחליט".

באנגליה מספרים שלספרדי היו הצעות, או לכל הפחות גישושים, מכיוון הפרמיירליג האנגלית בעבר, אבל אז הוא לא התעניין במעבר. כעת הוא מוכן לחשוב על אנגליה, כשבין היתר הוא עשוי לקבל שם שכר גבוה יותר מזה בברצלונה. בנוסף, גם יובנטוס כאמור בתמונה.

פדרו אמנם הבקיע ב-1:5 של נבחרת ספרד על מקדוניה בשבוע שעבר, אבל בברצלונה הוא לא מצא את הרשת מאז ה-20 באפריל. "אני רגוע כי אני יודע שהשערים שלי יגיעו", הוא אמר, "הדבר החשוב הוא להגיע להזדמנויות, ואני מגיע להרבה כאלו. אני צריך להיות סבלני ואז הכול יסתדר".

אגב, היום לפני 14 שנה מסי הצטרף לברצלונה. כך נראה כרטיס השחקן של מי שהפך להיות הכדורגלן הטוב בעולם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully