וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "שבעה שערים בארבעה משחקים זה יותר מדי"

מאמן צ'לסי מרגיע את ההמולה סביב קוסטה: "מוגזם לבקש קצב כזה". וגם: מה השכר שרונאלדו ידרוש ממחזרותיו בפרמיירליג?

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
לא יגיע בזול. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

הפרמיירליג חזרה אתמול (שבת) בסערה מפגרת הנבחרות עם שורה של משחקים מרתקים. בעימות הישיר בין שתי המושלמות היחידות משלושת המחזורים הראשונים צ'לסי גברה 2:4 על סוונסי, ארסנל ומנצ'סטר סיטי נפרדו ב-2:2 מהנה במפגש בין האלופה למחזיקת הגביע, וליברפול מעדה עם הפסד ביתי 1:0 לאסטון וילה, שבשקט בשקט טיפסה עד למקום השני בטבלה.

בינתיים באנגליה ממשיכים לעסוק באפשרות התיאורטית שכריסטיאנו רונאלדו יחזור לממלכה בסיום העונה, ואחרי שבמהלך סוף השבוע פורסמו דיווחים שונים על כך שצ'לסי הצטרפה למירוץ של מנצ'סטר יונייטד אחרי הכוכב הפורטוגלי, ואמש 'סאנדיי אקספרס' דיווח שגם מנצ'סטר סיטי בתמונה, ב-'דיילי מייל' טוענים הבוקר שרונאלדו יודיע לכל המחזרות שלו שהשכר אותו הוא מתכוון לדרוש הוא לא פחות מ-500 אלף ליש"ט בשבוע. לשם השוואה, ויין רוני משתכר 300 אלף ליש"ט בשבוע, והרכש החדש של השדים האדומים רדאמל פלקאו מרוויח 390 אלף ליש"ט בשבוע.

2:4 לצ'לסי, 2:2 בין ארסנל לסיטי, ליברפול נכנעה 1:0 לאסטון וילה

דייגו קוסטה שחקן צ'לסי. AP
מוריניו: "זה הפתיע אותי, כי זה לא קצב נורמלי". דייגו קוסטה/AP

דייגו קוסטה שוב עמד במרכז העניינים אצל צ'לסי, כשחגג שלושער נהדר ונכנס להיסטוריה כשהפך לשחקן לשחקן הראשון שכובש בכל ארבעת משחקיו הראשונים במדי צ'לסי, מאז עשה זאת ג'ון מרדית' ב-1928. כמו כן, הוא השני בתולדות הפרמיירליג שכובש בארבעת משחקי הבכורה, כשהקודם היה מייק קווין מקובנטרי ב-1992. וגם: שבעה שערים בארבעה משחקים - זה כבר שיא בפרמיירליג.

ז'וזה מוריניו ניסה דווקא להרגיע את ההמולה סביב הרכש הנוצץ שלו ואמר: "אולי שבעה שערים בארבעה משחקים זה יותר מדי. אי אפשר לצפות שאחרי שמונה משחקים יהיו לו 14 שערים, זה מוגזם לבקש קצב כיבושים כזה. זה הפתיע אותי, כי זה לא קצב נורמלי, ואולי בארבעה הבאים הוא יכבוש רק שניים. אבל האופן שבו הוא משחק וכובש עוזר לנו להשיג נקודות ולהתקדם בטבלה".

"דייגו מרגיש נוח עם הקבוצה", המשיך מוריניו. "הסגל כאן נבנה בצורה כזו שהצריכה סוג מסוים של חלוץ, ואני חושב שעכשיו כולם רואים שצ'לסי עשתה את הדבר הנכון כשחיכתה לו ולא פנתה לשוק ההעברות בקיץ 2013 או בינואר 2014 כדי לקנות חלוץ אחר. פעלנו היטב כשחיכיתי לחלוץ הנכון עבורנו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ברנדן רוג'רס מאמן ליברפול. AP
"מהרגע שהם עלו ליתרון הם שמרו היטב באופן קבוצתי". ברנדן רוג'רס/AP

ליברפול התכוננה למשחק קשה מול אסטון וילה המפתיעה, אבל לא הצליחה לעצור את הדהירה של הקבוצה מברמינגהאם שניצחה 0:1 באנפילד משער של גבי אגבונלהור בדקה התשיעית, והצניחה את סגנית האלופה למקום השמיני בטבלה. לעומתה, וילה כבר במקום השני עם 10 נקודות מתוך 12 אפשרויות, אבל לפני שבממלכה מכתירים את הקבוצה של פול לאמברט ורוי קין להפתעת העונה, צריך לראות איך היא תשרוד את רצף המשחקים הקשים שעוד מחכה לה - מול ארסנל, צ'לסי, מנצ'סטר סיטי ואברטון.

"התחלנו את המשחק קצת לאט, והתחלנו להגביר את הקצב רק כשנקלענו לפיגור", ניתח ברנדן רוג'רס. "אני חושב שהשחקנים נתנו את הכול היום, התוצאה היא ככל הנראה שילוב של העובדה שאנחנו לא מצאנו את האיכות שלנו בשליש האחרון, והעובדה שאסטון וילה הגנה היטב. מהרגע שהם עלו ליתרון הם שמרו היטב באופן קבוצתי, ואנחנו לא מצאנו את המסירה המסיימת. החזקנו בכדור הרבה, אבל לא יצרנו מספיק מצבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully