וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויין רוני הוכרז כקפטן החדש של מנצ'סטר יונייטד

החלוץ הנרגש: "רוח הקבוצה תמיד הורגשה אצלנו". ואן חאל על הניצחון על ולנסיה: "זה היה המשחק הגרוע ביותר שלנו עד עכשיו"

שחקן מנצ'סטר יונייטד ויין רוני. Alex Livesey, GettyImages
"התרשמתי מאוד מהמקצוענות שלו ומהגישה שלו לאימונים ולפילוסופיה שלי". ויין רוני/GettyImages, Alex Livesey

הכירו את הקפטן החדש של מנצ'סטר יונייטד: ויין רוני. החלוץ קיבל את התפקיד באופן רשמי מנמניה וידיץ' שעזב כאשר המועדון הודיע על כך בסיום משחק ההכנה מול ולנסיה (1:2). מי שישמש כקפטן שני הוא דארן פלטשר. "זה כבוד גדול עבורי ועבור המשפחה שלי לשמש כקפטן של קבוצה כה נהדרת", הודה רוני. "זה תפקיד שאני אמלא בגאווה גדולה. רוח הקבוצה תמיד הורגשה בחדר ההלבשה שלנו, ואני אסיר תודה בפני המנג'ר על האמונה שהוא מפגין כלפי. אני מצפה להוביל את הקבוצה ביום שבת במשחק הראשון שלנו בעונה הנוכחית".

גם פלטשר היה נרגש מהמינוי: "אני שמח מאוד להתמנות לקפטן שני. זה רגע של גאווה עצומה עבורי ועבור המשפחה שלי. ויין ואני תמיד עבדנו יחד ונמשיך לעבוד באופן צמוד יחד במסגרת תפקידנו החדש. אני רוצה להודות על המנג'ר בשל האמונה שהוא נותן בי". לואי ואן חאל הסביר: "עבורי זה חשוב מאוד לבחור את הקפטן. ויין הראה גישה נהדרת כלפי כל דבר שהוא עשה. התרשמתי מאוד מהמקצוענות שלו ומהגישה שלו לאימונים ולפילוסופיה שלי. הוא מהווה השראה רבה עבור השחקנים הצעירים בקבוצה ואני מאמין שהוא ישים את הלב והנשמה שלו בתפקיד הזה".

במשחק נגד ולנסיה פלטשר בעט פנימה בדקה ה-50 את השער הראשון ומרואן פלאיני ניצל טעות קשה של שוער העטלפים דייגו אלבס כדי לכבוש את שער הניצחון בדקה ה-91. השוויון הזמני של ולנסיה היה שייך לרודריגו מורנו שאיזן זמנית בדקה ה-71. "הדבר העיקרי הוא שניצחנו למרות ששיחקנו את המשחק הכי גרוע שלנו עד עכשיו במשחקי ההכנה", אמר ואן חאל שהדריך את קבוצתו החדשה לראשונה באולד טראפורד. "נהניתי מאוד כאן לעלות על הדשא. האוהדים צעקו את השם שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully